COREfit.

Search Our Site

10 λόγοι που μας αδυνατίζει το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι αν και καθυστερημένα έχει δώσει δυναμικό παρόν και τους περισσότερους μας κατακλύζουν οι σκέψεις για τις παραλίες, τις διακοπές και τη ξενοιασιά.
Ωστόσο, καθώς τα βαριά ρούχα του χειμώνα αντικαταστάθηκαν από τα ελαφριά καλοκαιρινά συνολάκια, τα περιττά κιλά του χειμώνα άρχισαν να φαίνονται.

Συνεπώς, για πολλούς ξεκινάει το άγχος της δίαιτας και της απώλειας σωματικού βάρους, προκειμένου να κυκλοφορούν στις παραλίες πιο άνετα.

Έτσι, το ψυγείο αδειάζει από όλες τις λιχουδιές που συνήθως υπήρχαν το χειμώνα και στα γυμναστήρια παρατηρείται πληθώρα νέων εγγραφών προκειμένου να δημιουργηθεί το τέλειο σώμα!!!

Ωστόσο, εύλογα δημιουργείται το ερώτημα αν το καλοκαίρι πράγματι είναι πιο εύκολη η απώλεια κιλών και αν αυτό έχει μία ευρύτερη επιστημονική εξήγηση; Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι καταφατική και έχει τη βάση της στα ακόλουθα:

1. Ιδανική εποχή για φυσική δραστηριότητα
Το καλοκαίρι λόγω του ότι η διάρκεια της μέρας επιμηκύνεται, μας επιτρέπεται να περπατάμε και να κινούμαστε περισσότερο.

Η υπερκινητικότητα λόγω μεγαλύτερης διάρκειας της ημέρας, αυξάνει την κατανάλωση θερμίδων και τη μεταβολική δραστηριότητα. Συνεπώς, μπορεί να τρώμε το ίδιο με το χειμώνα, αλλά αυτό το οποίο καίμε είναι πολύ περισσότερο!!!

2. Μειωμένη όρεξη και Καλύτερη διάθεση
Η καλοκαιρία συμβάλλει στην αυξημένη έκκριση ορμονών (αδρεναλίνη και νορ-αδρεναλίνη) που βελτιώνουν τη διάθεση.

Οι δύο βασικές ορμόνες συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, τόσο στο επίπεδο του περιορισμού της όρεξης όσο και σε αυξημένη καύση θερμίδων, αλλά και στη διάσπαση του λίπους.

3. Άφθονα φρούτα και λαχανικά
Είναι χαμηλά σε θερμίδες με μηδενική περιεκτικότητα σε αλάτι, λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην απώλεια βάρους όταν καταναλώνονται σε επαρκή ποσότητα, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν την όρεξη και την απορρόφηση του λίπους των τροφών.

4. Αυξημένη κατανάλωση υγρών
Σύμφωνα με έρευνα που είχε δημοσιευθεί στο Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism η κατανάλωση 500ml νερού μπορεί να προκαλέσει αύξηση του μεταβολισμού κατά 30%.

Η επίδραση του νερού στο μεταβολισμό αρχίζει 10 λεπτά μετά την κατάποση, κορυφώνεται στα 30-40 λεπτά και μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 1 ώρα. Σύμφωνα πάντα με τη μελέτη, κατανάλωση 1.5 λίτρου νερού ημερησίως μπορεί να αυξήσει την ημερήσια δαπάνη ενέργειας κατά 48 θερμίδες.

Επιτυγχάνοντας αύξηση της μεταβολικής λειτουργίας, έστω και σε χαμηλά επίπεδα, αυξάνεται η θερμιδική δαπάνη με αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση του βάρους, εφόσον δε σημειωθεί αύξηση της θερμιδικής πρόσληψης.

Επιπλέον, μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Obesity κατέληξε στο ό, τι η κατανάλωση νερού ενίσχυσε την απώλεια βάρους των γυναικών που έλαβαν μέρος αυξάνοντας τα επίπεδα της μεταβολικής τους λειτουργίας και ανεξάρτητα από τα επίπεδα της φυσικής τους δραστηριότητας.

5. Μειωμένη επιθυμία για γλυκό
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το καλοκαίρι ένα φρούτο ικανοποιεί την επιθυμία για γλυκό, ενώ τον χειμώνα θέλουμε ότι υπάρχει σε σοκολάτα;

Η λύση βρίσκεται στην αυξημένη ηλιοφάνεια και τη μεγαλύτερη διάρκεια ημέρας, που ενισχύουν την παραγωγή της σερετονίνης, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ανάγκη μας για ζάχαρη.

6. Κατανάλωση τροφίμων χαμηλότερων σε λιπαρά
Οι αυξημένες θερμοκρασίες έχουν ως αποτέλεσμα να μην αντέχουμε πολύ ζεστά τρόφιμα και να μην θέλουμε να ξοδεύουμε ώρες στην κουζίνα.

Έτσι καταφεύγουμε σε πιο δροσερές επιλογές φαγητών όπως είναι οι πολυσαλάτες με λαχανικά, αυγά, βραστές πατάτες, όσπρια, κοτόπουλο, που έχουν συγκριτικά χαμηλότερες θερμίδες και λιπαρά συγκριτικά με τα μαγειρευτά φαγητά.

7. Έντονη εφίδρωση
Ο ιδρώτας είναι ο τρόπος του σώματός να μας κρατά δροσερό.

Η υψηλή θερμοκρασία αυξάνει την εφίδρωση και ενισχύει το μεταβολισμό, καταλήγοντας τελικά σε επιτάχυνση του αριθμού θερμίδων που καίει το σώμα.

8. Περισσότερη σύνθεση Βιταμίνης D
Η βιταμίνη D μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, που έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της αντοχής κατά τη διάρκεια της άσκησης και τη μυϊκή ενδυνάμωση, που συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

9. Καλοκαίρια βότανα
Βασιλικός, κόλιανδρος, μαϊντανός, μέντα, εστραγκόν είναι φυσικά διουρητικά, που βοηθούν στην αποβολή των τοξινών από το σώμα.

Επιπλέον, οι μελέτες δείχνουν ότι η ισχυρή, φρέσκια μυρωδιά τους μπορεί να αυξήσεις τις ορμόνες κορεσμού, προκαλώντας σας να φάτε λιγότερο.

10. Αποκαλυπτικά ρούχα
Τα έντονα χρώματα, τα ανάλαφρα ρούχα και η επιθυμία για να βγούμε στην παραλία, αποκαλύπτουν τα ευαίσθητα σημεία του σώματος και αυξάνουν την κινητοποίησή μας να βελτιωθούμε. 

Πηγή: logodiatrofis.gr

Τι είναι οι καθαροί υδατάνθρακες και πού θα τους βρεις;

Μέχρι τώρα κάτι είχες ακούσει για τους καλούς και κακούς υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες αποτελούν σημαντικό μέρος μιας υγιεινής διατροφής και παρέχουν πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Παρόλα αυτά, δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι. Υπάρχουν και οι συνολικοί και οι καθαροί υδατάνθρακες.

6 θεραπευτικές τροφές για όσους γυμνάζονται

Η τροφή είναι καύσιμο αλλά μπορεί να είναι και φάρμακο. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι το φαγητό ήταν η συνταγή για «πάσα νόσο» και αποκαστάσταση. Ο Ιπποκράτης έλεγε: «Φάρμακο ας γίνει η τροφή σας και η τροφή σας ας γίνει φάρμακό σας», ο οποίος πίστευε πως η διατροφή μας είναι το σπουδαιότερο πράγμα για την σωματική και ψυχική υγεία, και πως τα καλύτερα φάρμακα μας τα προσφέρει η φύση απλόχερα. Δες ποιες τροφές είναι θεραπευτικές για όσους γυμνάζονται: βοηθούν στην αποκατάσταση και μειώνουν τον πόνο..

Πρόγραμμα ενυδάτωσης: Κάθε πότε χρειάζεσαι ηλεκτρολύτες;

Βελτίωσε τις ανάγκες σου σε ηλεκτρολύτες στο επόμενο τρέξιμο με αυτό το πρόγραμμα ενυδάτωσης.

Πόση ώρα πρέπει να διαρκεί η προπόνησή σου;

Αναρωτήθηκες ποτέ πόσο πρέπει να διαρκεί μια προπόνηση για να έχεις αποτελέσματα;

4 στάσεις του σεξ που είναι σαν γυμναστική

Έχουν γραφεί πολλά για τις θερμίδες που καίει το σεξ, την ευχαρίστηση που σου προσφέρει αφού παράγει ενδορφίνες τις ίδιες δηλαδή ουσίες που παράγονται κι όταν ασκείσαι. Όμως σκέφτηκες ότι κάνοντας σεξ κάνεις μία extra προπόνηση σπίτι; Αρκεί βέβαια η σεξουαλική πράξη να μη διαρκεί μόνο 5 λεπτά. Αφιερώστε χρόνο, πειραματιστείτε με νέες στάσεις και δείτε σχέση και σώμα να πιάνουν κορυφή!

Λιποκύτταρα: Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τα συρρικνώσεις;

Ρυθμίζουν τη θερμοκρασία στο σώμα, τις λειτουργίες των ορμονών, διατηρούν την ενέργειά σου, σου δίνουν καύσιμο να κάψεις, προστατεύουν τον σκελετό σου αλλά αποθηκεύουν και τις επιπλέον θερμίδες που παίρνεις. Αυτά είναι τα κύτταρα του λιπώδους ιστού ή λιποκύτταρα!

Urban hiking: Η αστική πεζοπορία καίει τρελές θερμίδες, χωρίς να το καταλαβαίνεις!

Γιατί να κάνεις urban hiking; Ακολουθώντας άγνωστες διαδρομές στην πόλη σου ανακαλύπτεις νέα πράγματα και καις θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνεις! 

Όταν ο James Corden ακολούθησε την προπόνηση του Wahlberg

Αφού είδε το καθημερινό πρόγραμμα του Mark Wahlberg, ο οποίος ξυπνάει στις 2:30 π.μ. και κάνει προπόνηση στις 04:00π.μ, ο James Corden αποφάσισε να υιοθετήσει το πρόγραμμά του για μια μέρα και πήγε στο σπίτι του Mark για να πάρει μια γεύση από το 4am workout club.

DIY: 3 σπιτικές συνταγές για ρόφημα ηλεκτρολυτών

Μάθε να φτιάχνεις μόνος σου ένα ρόφημα ηλεκτρολυτών και αναπλήρωσέ τους μετά την προπόνηση! Υπάρχουν πολλοί τρόποι για αναπληρώσεις τους ηλεκτρολύτες σου και να εξοικονομήσεις μερικά ευρώ, προετοιμάζοντας το δικό σου αθλητικό ποτό που το σώμα σου θα το λατρέψει.

89χρονος κάνει άρσεις θανάτου με 187 κιλά

Η γυμναστική είναι τρόπος ζωής πολλών ανθρώπων, και σίγουρα δεν έχει όριο ηλικίας όπως απέδειξε ο 89χρονος Joe Stockinger, ο οποίος κάνει άρσεις θανάτου με 187 κιλά!

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new