COREfit.

Search Our Site

Ανθρώπινη αυξητική ορμόνη: ενίσχυσέ την με μία φυσική συνταγή!

Εάν θέλεις να αυξήσεις τη δύναμή σου, να φουσκώσεις, να δείχνεις νεότερος και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου αύξησε την παραγωγή της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης (growth hormone ή GH) του σώματός σου. Ένας από τους καλύτερους και φυσικούς τρόπους είναι η διατροφή. Επικεντρώσου στην καθημερινή λήψη ορισμένων θρεπτικών ουσιών και θα νιώσεις δυνατός και νεότερος σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Τρέξιμο στη βροχή: οι 10 κανόνες που θα σε κρατήσουν ζεστό

Το τρέξιμο στη βροχή για κάποιους είναι ελευθερία και ομορφιά. Το τρέξιμο δεν γίνεται μόνο όταν είναι καλός ο καιρός. Είναι ένα σπορ που γίνεται κάτω από όλες τις καιρικές συνθήκες, ακόμη και με βροχή και με χιόνι.

Πώς να υπολογίσεις τις θερμίδες που καις στη γυμναστική

Yπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κάψεις θερμίδες. Είναι όμως ακριβείς;

Περπάτημα 2,5-5 ώρες την εβδομάδα συνδέεται με 20% χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο «American Journal of Preventive Medicine» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το περπάτημα έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει σημαντικά την υγεία του κοινού.

Τα φρούτα που αντιστρέφουν τη γήρανση των μυών

Ένα μήλο και μια πράσινη ντομάτα την ημέρα μπορούν να καταπολεμήσουν τη γήρανση των μυών του σώματος.

Οι γυναίκες επεξεργάζονται πιο γρήγορα το οξυγόνο όταν γυμνάζονται

Οι γυναίκες φαίνεται πως έχουν ένα φυσικό πλεονέκτημα έναντι των ανδρών κατά τη διάρκεια της άσκησης, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism.

Το τζάκι είναι άκρως επικίνδυνο για την υγεία

Με μία ανοιχτή επιστολή προς τους πολίτες αλλά και την Πολιτεία η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη χρήση τζακιού. Όπως αναφέρει: «Καθώς διανύουμε περίοδο με αρκετό κρύο πολλοί από εσάς χρησιμοποιείτε το τζάκι για να ζεσταθείτε, είτε γιατί θέλετε να απολαύσετε μία αίσθηση θαλπωρής (να δώσετε μία νότα γραφικότητας στη ζωή σας), είτε γιατί σας είναι οικονομικά πιο συμφέρουσα επιλογή θέρμανσης. Τίποτα από τα δύο δεν ισχύει.

Έρευνα: Αν κάνεις αυτό θα έχεις υγιές σπέρμα

Η άσκηση μπορεί να κρατήσει το σπέρμα σου υγιές, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Αθλητική διατροφή: Τάση ο μπακλαβάς για το 2020!

Ποιες γεύσεις θα επικρατήσουν στην αθλητική διατροφή; Η μεσογειακή διατροφή παίρνει τα πρωτεία!

Βαρέθηκες να τρως τα ίδια και τα ίδια; Οι ειδικοί της γεύσης αναζήτησαν νέες γεύσεις, εμπνεύστηκαν από τη Μεσόγειο και τις προτείνουν για προϊόντα αθλητικής διατροφής. Από ότι φαίνεται η χαρουπιά, ο μπακλαβάς, το σύκο, το μαύρο ρούμι και η σταφίδα είναι μερικές μόνο από τις τάσεις που ενδέχεται να εισέλθουν στην αγορά της αθλητικής διατροφής το 2020 και μετά, σύμφωνα με μία νέα έκθεση ειδικών της Synergy Flavour. Συγκεντρώνοντας ιδέες και έμπνευση από food bloggers, συγγραφείς συνταγών μαγειρικής και futurologists, η έκθεση ανακάλυψε μερικές από τις κορυφαίες γεύσεις που πρόκειται να γίνουν τάση τα επόμενα χρόνια και τις συνέκρινε με τα «πραγματικά» δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των νέων προϊόντων και των παγκόσμιων τάσεων αναζήτησης. Το αποτέλεσμα είναι μια λίστα με γεύσεις που θα κυριαρχήσουν στην κατηγορία της αθλητικής διατροφής. Οι ειδικοί της γεύσης τις εξέτασαν επίσης σε μοριακό επίπεδο για να ελέγξουν τη συμβατότητα των γεύσεων μεταξύ τους και η έκθεση παρέχει προτάσεις συνδυασμών για την παροχή περαιτέρω έμπνευσης στην αθλητική διατροφή.

Ο μπακλαβάς είναι trend για το 2020;

Η Synergy Flavour λοιπόν επισημαίνει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις κορυφαίες γεύσεις επιδορπίου, οι οποίες είναι: Brownie, Oreo cupcake, Μπαγκλαβάς και αλατισμένο μπισκότο καραμέλας.

Η έκθεση δείχνει ότι μια αναδυόμενη τάση γεύσης στην αθλητική διατροφή μπορεί να είναι ο μπαγκλαβάς, το ελληνικό γλυκό με μέλι, φύλλο και καρύδια.

Μια άλλη γεύση που η Synergy βλέπει να προσελκύει πολλούς καταναλωτές, είναι η Gianduja. Φτιαγμένη από ένα μείγμα σοκολάτας και φουντουκιού, η gianduja είναι πιο γνωστή από την κλασική Nutella, αλλά στην Ιταλία υπάρχει μια ολόκληρη σειρά από άλλα προϊόντα gianduja.

Ποιες άλλες γεύσεις θα επικρατήσουν;

Η έκθεση αναφέρει επίσης άλλες τρεις τάσεις στις γεύσεις: το πευκόμελο είναι πιθανώς μία από τις ποικιλίες μελιού, επειδή είναι μέλι μελιτώματος. Το πευκόμελο αποτελεί το 65% περίπου της συνολικής παραγωγής μελιού στην Ελλάδα και προέρχεται από τις μελιτώδεις εκκρίσεις του Marchalina Hellenica ή αλλιώς εργάτη του πεύκου, ενός εντόμου που παρουσιάζεται μόνο σε χώρες της Μεσογείου και συγκεκριμένα στην Ελλάδα, στην Ν. Ιταλία και στην Τουρκία.

Η Synergy Flavour επισημαίνει ότι το μέλι είναι μια δημοφιλής γεύση, ιδίως λόγω της αντίληψής που έχουν όλοι για υγιεινή διατροφή, αλλά η προσθήκη του πευκόμελου είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει καταναλωτές.

Η δεύτερη γεύση στη λίστα είναι η χαρουπιά, μια γεύση την οποία υποστηρίζει η Synergy Flavour επειδή είναι ιδανική για αθλητική διατροφή λόγω της ομοιότητας με την σκόνη κακάο. Τέλεια επίσης και για όσους αναζητούν εναλλακτικές λύσεις αντί για σοκολάτα γάλακτος.

Τρίτον, η γεύση παγωτού μαύρο ρούμι με σταφίδα (Rum and raisin) που προέρχεται από τη Μεσόγειο μπορεί να κυριαρχήσει στην αθλητική διατροφή.

Οι γεύσεις που ήρθαν και έμειναν

Από τις πιο fashionable γεύσεις που είναι ήδη καθιερωμένες είναι το ρόδι. Ο καρπός του χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στα ροφήματα και τα αθλητικά ποτά και η έκθεση αναφέρει ότι αυτό οφείλεται στα οφέλη του ροδιού για την υγεία μας.

Μια άλλη τάση στις γεύσεις φρούτων, σύμφωνα με την έκθεση, είναι το βερίκοκο. Η Synergy Flavour υποστηρίζει ότι παρόλο που αυτό είναι ένα πολύ γνωστό συστατικό εδώ και πολλά χρόνια, εισέρχεται τώρα σε νέες κατηγορίες όπως ποτά, επιδόρπια και παγωτά. Ενώ το ροδάκινο είναι ο πιο συνηθισμένος συνδυασμός για το βερίκοκο, οι γευσιγνώστες το συνδυάζουν με τριαντάφυλλο ή καρύδα ή βότανα όπως βασιλικό και θυμάρι.

Το βερίκοκο μπορεί να λειτουργήσει ως βάση BCAA (Διακλαδισμένη Αλυσίδα Αμινοξέων), αν συνδυαστεί με ελαφρύτερες γεύσεις π.χ. τριαντάφυλλο. Εναλλακτικά, όταν συνδυάζεται με γεύσεις όπως καρύδα ή γιαούρτι, μπορεί να είναι κατάλληλο για ροφήματα πρωτεΐνης ορού γάλακτος ή ακόμη και πρωτεϊνικές μπάρες.
wefit

Μικροβίωμα: Η άσκηση αυξάνει το βουτυρικό οξύ στο παχύ έντερο

Δύο μελέτες – η μία σε ποντίκια και η άλλη σε ανθρώπους – προσφέρουν την πρώτη οριστική απόδειξη ότι η άσκηση από μόνη της μπορεί να αλλάξει τη σύνθεση των μικροβίων του εντέρου. Οι μελέτες σχεδιάστηκαν για να απομονώσουν την επίδραση της άσκησης από την επίδραση άλλων παραγόντων όπως η διατροφή ή η χρήση αντιβιοτικών.

Το σπανάκι βοηθάει στο αδυνάτισμα

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Appetite από επιστήμονες του Πανεπιστημίου Lund της Σουηδίας, το σπανάκι πρέπει να αποτελεί μέρος οποιασδήποτε δίαιτας ή ισορροπημένης διατροφής.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new