COREfit.

Search Our Site

Πρωινή γυμναστική για αυξημένη ενέργεια όλη μέρα!

Βάλτε το ξυπνητήρι σας 10 λεπτά νωρίτερα για να γυμνάσετε όλο το σώμα σας με το πρόγραμμα γυμναστικής που θα δείτε παρακάτω.

Γλυκαιμικός δείκτης τροφών

Το κύριο καύσιμο του ανθρώπινου οργανισμού είναι η γλυκόζη. Η γλυκόζη (σάκχαρο) κυκλοφορεί μέσα στο αίμα μας και ο οργανισμός μας προσπαθεί να κρατήσει τα επίπεδα της σταθερά στα 90-100mg/dL ή 5-5.5mmol/L.

Ασκήσεις 6-pack για αρχάριους

Ο Chris Heria σας δείχνει μερικές βασικές ασκήσεις για να χτίσετε 6 pack, που μπορείτε να τις κάνετε οπουδήποτε και αν είστε. Δοκιμάστε αυτές τις προπονήσεις, δώστε βάση σε αυτά που λέει και θα αρχίσετε να χτίζετε abs (abdominal muscles – κοιλιακοί).

Superman: Η άσκηση που γυμνάζει 3 περιοχές του σώματος ταυτόχρονα

H άσκηση superman, η οποία ενισχύει την οπίσθια κινητική αλυσίδα: μύες της πλάτης, γλουτούς, δικέφαλους.

Κοιλιακοί σε ρόδα

Ίσως η καλύτερη και δυσκολότερη άσκηση κοιλιακών που υπάρχει. Γυμνάζει ταυτόχρονα πάνω-κάτω κοιλιακούς και ραχιαίους. Κρατάμε μία ρόδα κοιλιακών κάτω από το στήθος και αρχίζουμε να τσουλάμε προς τα εμπρός μέχρι να μπορούμε να κρατήσουμε το βάρος μας και στη συνέχεια τραβάμε τη ρόδα πίσω. 

Μυϊκή αστοχία: Την χρειάζεσαι ή όχι για να φτιάξεις μυς;

Αν και είναι σημαντικό να σηκώνεις μεγάλα βάρη, είτε είσαι άντρας ή γυναίκα, bodybuilder ή όχι, η προπόνηση στη μυϊκή αστοχία δεν είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για όγκο και μυϊκή υπερτροφία γιατί έχει τα μειονεκτήματά της.

Τα συνηθέστερα λάθη όταν γυμνάζετε το στήθος σας

Έχετε φτάσει σε ένα τέλμα και δεν βλέπετε επιπλέον ανάπτυξη στους θωρακικούς σας μύες; Σίγουρα κάτι κάνετε λάθος! Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που σας κρατάνε μακριά από το να αποκτήσετε το στήθος που επιθυμείτε;

Τρέξιμο στη βροχή: οι 10 κανόνες που θα σε κρατήσουν ζεστό

Το τρέξιμο στη βροχή για κάποιους είναι ελευθερία και ομορφιά. Το τρέξιμο δεν γίνεται μόνο όταν είναι καλός ο καιρός. Είναι ένα σπορ που γίνεται κάτω από όλες τις καιρικές συνθήκες, ακόμη και με βροχή και με χιόνι.

Πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις το μεταβολικό σύνδρομο;

Το μεταβολικό σύνδρομο, ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για την εμφάνιση καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού ή διαβήτη. Αντιμετώπισέ το αποτελεσματικά!

Πώς θα κάψεις περισσότερο λίπος στα μηχανήματα

Θέλεις να κάψεις περισσότερο λίπος στα μηχανήματα; Αυτά τα tips θα σε βοηθήσουν.

5 υπερεκτιμημένες ασκήσεις, σύμφωνα με τους ειδικούς

Μην τσιμπάτε στις δημοφιλείς ασκήσεις, κάποιες από αυτές δεν έχουν το αποτέλεσμα που θέλετε.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new