COREfit.

Search Our Site

Γύμνασε όλο το σώμα σου σε ένα τέταρτο με 4 ασκήσεις!

Αυτή η full body προπόνηση γίνεται σε ένα τέταρτο και είναι για βιαστικούς!

Τι γυμναστική κάνουν οι αναβάτες του MotoGP;

Μάθε πώς διατηρούν την φυσική τους κατάσταση οι αναβάτες του κορυφαίου πρωταθλήματος μοτοσυκλέτας.

Η καλή ενυδάτωση του σώματος σχετίζεται με λιγότερα περιττά κιλά

Η καλή ενυδάτωση είναι πολύτιμος σύμμαχος για όσους θέλουν να χάσουν κιλά, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησαν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Annals of Family Medicine.

Women’s Health Initiative: Υπάρχουν οφέλη από μια διατροφή χαμηλών λιπαρών;

Ο ρόλος των λιπαρών και των άλλων μακροθρεπτικών συστατικών στην υγεία συζητούνται εδώ και δεκαετίες. Τώρα παρέχεται μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα των μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων μιας σημαντικής μελέτης, της Women’s Health Initiative. Μια ομάδα ερευνητών από το το Κέντρο Έρευνας Καρκίνου του Fred Hutchinson εντόπισε ορισμένα οφέλη για την υγεία των γυναικών, σε διάρκεια 20ετίας, από μια δίαιτα χαμηλών λιπαρών.

Ο χυμός παντζαριού πριν την άσκηση βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία

Πρόσφατες μελέτες έχουν βρει ότι ο χυμός παντζαριού συνεισφέρει θετικά στην υγεία αυξάνοντας την αντοχή κατά την άσκηση, βελτιώνοντας τη ροή του αίματος, μειώνοντας τη φλεγμονή και την υψηλή αρτηριακή πίεση καθώς και τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αιτία για όλα αυτά είναι η μεγαλύτερη παραγωγή μονοξειδίου του αζώτου από τον ανθρώπινο οργανισμό, λόγω των νιτρωδών (ενώσεις αζώτου) που περιέχει το παντζάρι.

Πώς ο ήλιος ωφελεί την υγεία – ανεξάρτητα από τη βιταμίνη D

Ο ήλιος θεωρούνταν παραδοσιακά ευεργετικός, στην συνέχεια όμως διαπιστώθηκε ότι προκαλεί καρκίνους του δέρματος. Πρόσφατες, ωστόσο, επιστημονικές μελέτες ανακάλυψαν ξανά τις ευεργετικές επιδράσεις των ηλιακών ακτίνων στην ανθρώπινη υγεία. Μια σωστή δόση ηλιοφάνειας μας κάνει να ζούμε περισσότερο, να είμαστε πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένοι.

Η άσκηση βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου

Η συστηματική άσκηση και γενικά η φυσική δραστηριότητα δρα καταλυτικά στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου, συμπεραίνουν μελέτες του Εργαστηρίου Κλινικής Εργοφυσιολογίας του ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Οι γρήγοροι σκιέρ έχουν χαμηλή αρτηριακή πίεση

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ουψάλα συνέκριναν την υγεία 206.889 συμμετεχόντων στους ετήσιους αγώνες Vasaloppet (διαδρομή περίπου 90 χλμ) με αυτήν 505.542 ατόμων από τον γενικό πληθυσμό εδώ και πολλά χρόνια.

Πώς δεν θα μαυρίσει το αβοκάντο

Καθάρισες το αβοκάντο και δεν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις ολόκληρο. Κανένα πρόβλημα! Απλά εφάρμοσε έναν από τους παρακάτω τρόπους για να μην μαυρίσει.

Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών

Υιοθετήστε τις παρακάτω επιβεβαιωμένες διατροφικές συμβουλές για να χάσετε τα κιλά των γιορτών και να επανέλθετε στη σιλουέτα σας.

Η άσκηση επιβραδύνει τη συρρίκνωση του εγκεφάλου καθώς γερνάμε

Η σωματική άσκηση είναι μία από τις ελάχιστες αποδεδειγμένες μεθόδους για τη διατήρηση του μεγέθους του εγκεφάλου και της καλής λειτουργίας του σε μεγαλύτερη ηλικία.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new