COREfit.

Search Our Site

Θωράκισε την μνήμη σου με 8 τροφές

Το άγχος, η κούραση έχουν ως αποτέλεσμα να επιβαρύνουν την μνήμη σου, δίνοντας σου την εντύπωση μέσα στην ημέρα ότι υπάρχουν φορές που σε... εξαπατά.

Δέκα είδη Yoga που θα σε απογειώσουν

Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά είδη yoga που μπορείς να κάνεις γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσεις, να βρεις πρώτα το είδος που σου ταιριάζει σύμφωνα με τις ανάγκες σου.

Έχεις stress; Μάθε πως θα το καταπολεμήσεις μέσα από την άσκηση

Δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη όταν πρόκειται για την άσκηση και το άγχος. Σχεδόν κάθε μορφή άσκησης, από αερόμπικ μέχρι γιόγκα, μπορεί να λειτουργήσει ως αγχολυτικό. Έστω και μια μικρή άσκηση θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τη διαχείριση του άγχους.

Η μαύρη σοκολάτα δίνει ενέργεια και το πράσινο τσάι ηρεμία

Ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα μπορεί να προσφέρει μια τονωτική «ένεση» ενέργειας τις απογευματινές ώρες, γράφουν Αμερικανοί επιστήμονες στο περιοδικό NeuroRegulation.

Ο χυμός παντζαριού πριν την άσκηση βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία

Πρόσφατες μελέτες έχουν βρει ότι ο χυμός παντζαριού συνεισφέρει θετικά στην υγεία αυξάνοντας την αντοχή κατά την άσκηση, βελτιώνοντας τη ροή του αίματος, μειώνοντας τη φλεγμονή και την υψηλή αρτηριακή πίεση καθώς και τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αιτία για όλα αυτά είναι η μεγαλύτερη παραγωγή μονοξειδίου του αζώτου από τον ανθρώπινο οργανισμό, λόγω των νιτρωδών (ενώσεις αζώτου) που περιέχει το παντζάρι.

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά η σάλτσα σοφρίτο

Η κόκκινη σάλτσα σοφρίτο (sofrito) που χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές της Μεσογειακής κουζίνας είναι γεμάτη με πολύτιμα αντιοξειδωτικά συστατικά που προστατεύουν την καρδιά, σύμφωνα με μία ισπανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Food Chemistry.

Η δίαιτα των δύο ημερών!

Δυο μέρες δίαιτα την εβδομάδα σας βοηθούν να χάσετε περισσότερα κιλά από ό,τι το να μετράτε συνεχώς τις θερμίδες που λαμβάνετε, σύμφωνα με νέα μελέτη. Οι ερευνητές του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Νότιου Μάντσεστερ που διεξήγαγαν αυτή τη μελέτη διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες οι οποίες επί ένα διήμερο περιόριζαν τη διατροφή τους μόνο σε φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας ενώ το υπόλοιπο διάστημα έτρωγαν ό,τι ήθελαν έχασαν διπλάσιο βάρος από εκείνες που βρίσκονταν σε μόνιμη δίαιτα.

Πόσο νερό πρέπει να πίνεις την ημέρα; Οι επιστήμονες απαντούν...

Μία από τις πλέον συνηθισμένες συμβουλές για την υγεία σου είναι ότι πρέπει να πίνεις οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα.

Τα φαγητά που δεν πρέπει να τρως μετά τις 22.00 το βράδυ

Το ξέρω ότι οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής σε αναγκάζουν να τρέφεσαι όχι όταν πεινάς, αλλά... όταν βρίσκεις χρόνο. Μέγα λάθος καθώς το σώμα σου δεν λειτουργεί με τους ρυθμούς σου αλλά με τους δικούς του.

5 εναλλακτικές ασκήσεις αντί για τρέξιμο

Τώρα που μένουμε σπίτι είναι καλό να βρίσκουμε τρόπους που θα μας κρατήσουν σε φόρμα. Και επειδή λόγω πανδημίας και κοροναϊού δεν χρειάζεσαι πάντα ένα διάδρομο ή έναν δρόμο για να τρέχεις, αυτές οι πέντε εναλλακτικές ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τη φόρμα σου, χωρίς τρέξιμο!

Το καλό μάσημα της τροφής μειώνει την όρεξη και τις θερμίδες

Μελέτες της τελευταίας πενταετίας δείχνουν πως όταν τρώμε αργά μπορούμε να διατηρήσουμε πιο εύκολα ένα χαμηλότερο βάρος. Πρόκειται για μια πολύ παλιά και εκ πρώτης όψεως περίεργη ιδέα.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new