COREfit.

Search Our Site

Burpee: Μια άσκηση φωτιά για όλο το σώμα!

Μια ενιαία άσκηση που συνδυάζει δύναμη και ένταση, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να βοηθήσει στην καύση λίπους, στην οικοδόμηση μυϊκής μάζας και στην αύξηση της αντοχής, είναι το λεγόμενο «Burpee». Απαιτεί ισορροπία, δύναμη και ευελιξία. Είναι ένας αποτελεσματικός και ανέξοδος τρόπος για να βελτιωθεί το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, καθώς δεν απαιτεί κάποιο ειδικό εξοπλισμό ή χώρο, παρά μόνο το σωματικό σας βάρος.

Εκτέλεση της άσκησης
Ένα τυπικό burpee γίνεται με τα παρακάτω βήματα, αν και υπάρχουν διάφορες παραλλαγές.

1 Ξεκινάτε σε θέση squat με τα χέρια σας μπροστά στο πάτωμα, ελαφρώς πιο ανοικτά από το άνοιγμα των ώμων.
2 Πετάξτε τα πόδια σας προς τα πίσω, κρατώντας το πάνω μέρος του σώματος σταθερό σε θέση κάμψης.
3 Προσγειωθείτε στις μύτες των ποδιών σας, εκτελέστε μία κάμψη και επιστρέψτε αμέσως τα πόδια σας στην αρχική θέση squat.
4 Από αυτή τη θέση κάντε άλμα όσο το δυνατόν ψηλότερα στον αέρα, και επιστρέψτε πάλι στη θέση squat.


Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε την ακριβή εκτέλεση της άσκησης.

Κάνετε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείτε. Η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνεται πολύ γρήγορα, χωρίς όμως να διακυβεύεται η ισορροπία σας.

Οφέλη
Το burpee είναι μία από τις καλύτερες ολοκληρωμένες ασκήσεις, που δεν απαιτούν εξοπλισμό. Η άσκηση αυτή ελέγχει τόσο τη δύναμη, όσο και την καρδιαγγειακή ικανότητα. Με κάθε επανάληψη, εκπονείται ολόκληρο το σώμα σας, αλλά και κάθε μυϊκή σας ομάδα. Λόγω της έντασης, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κάψετε λίπος και να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας. Είναι κατάλληλο επίσης, για την ενίσχυση της φυσικής σας κατάστασης και για την οικοδόμηση της μυϊκής δύναμης του πυρήνα. Το πλειομετρικό μέρος της κίνησης - όταν κάνετε το υψηλό άλμα – συμβάλλει στη βελτίωση της εκρηκτικότητας της κίνηση σας.

Αναλυτικά τα οφέλη που προσφέρουν τα burpees είναι τα εξής:

Δύναμη: Το burpee είναι μία άσκηση δύναμης για όλο το σώμα. Με κάθε επανάληψη, θα δουλέψετε το στήθος, τα χέρια, τους εμπρόσθιους δελτοειδείς, τους μηρούς, τους δικέφαλους μηριαίους και τους κοιλιακούς σας. Τα πόδια σας θα έχουν πραγματικά εξαντληθεί, αφού ολοκληρώσετε ένα σετ burpees.
Καύση λίπους: Επειδή χρησιμοποιείτε ολόκληρο το σώμα σας, όταν κάνετε burpees και επειδή είναι τόσο έντονη η προπόνηση, το burpee είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για να κάψετε λίπος. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι υψηλής έντασης ασκήσεις, όπως τα burpees, καίνε μέχρι και 50% περισσότερο λίπος, από ότι οι συνηθισμένες ασκήσεις ενδυνάμωσης. Επίσης, επιταχύνει το μεταβολισμό, το οποίο σας βοηθά να κάψετε περισσότερες θερμίδες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αν προσπαθείτε να ξεφορτωθείτε εκείνο το έξτρα λίπος, τότε αφήστε το ελλειπτικό μηχάνημα και αρχίστε να κάνετε burpees.
Φυσική κατάσταση: Αρκετά άτομα περνούν σήμερα πολλές ώρες την εβδομάδα στο γυμναστήριο, με σκοπό να αποκτήσουν γραμμωμένους κοιλιακούς και εντυπωσιακούς δικέφαλους. Ενώ οι μύες μπορεί να φαίνονται εντυπωσιακοί, ωστόσο δεν μπορούν να σας βοηθήσουν ιδιαίτερα σε περίπτωση που πρέπει να χωρίσετε ένα τεράστιο σωρό από ξύλα ή ακόμα και να σώσετε τη ζωή σας. Τα burpees είναι μια αποτελεσματική άσκηση για την ανάπτυξη της φυσικής σας κατάστασης και αντοχής. Είναι επίσης μια πολύ καλή άσκηση που μπορεί να συμπεριληφθεί σε προπόνηση προετοιμασίας ποδοσφαίρου.
Δωρεάν: Δεν υπάρχουν τάξεις, μηχανήματα ή εξοπλισμός για την εκτέλεση των burpees. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το σώμα σας, το έδαφος, και σιδερένια θέληση. Μπορείτε επίσης να κάνετε αυτή την άσκηση οπουδήποτε, δίχως να χρειαστεί να επισκεφθείτε το γυμναστήριο.

Προσοχή: Λόγω της έντασης και των υψηλών κραδασμών των burpees, μπορεί να μην είναι μια ευνοημένη άσκηση για όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις αρθρώσεις, ιδιαίτερα στους ώμους και στα γόνατα. Εάν αισθανθείτε οποιαδήποτε ενόχληση στις αρθρώσεις, ιδιαίτερα στον ώμο, σταματήστε αμέσως την άσκηση. Συνεχίζοντας την θα σας προκαλέσει περισσότερο κακό παρά καλό. Υπάρχει επίσης ο κίνδυνος να στρεσάρετε το γόνατο ή τον αστράγαλο σας, εάν η στάση σας είναι ασταθής.

Ξεκινήστε αργά, και κρατήστε τον έλεγχο πάνω σε κάθε βήμα της κίνησης σας.

Πηγή: myfitness

Τα μεγαλύτερα λάθη σε μια πρωτεϊνική διατροφή

Πολλοί άνθρωποι που ακολουθούν μια πρωτεινική διατροφή χάνουν βάρος και σε αντίθεση με άλλες δίαιτες που ίσως έχουν δοκιμάσει, δεν αισθάνονται πεινασμένοι ή ότι στερούνται.
Αλλά η διατροφή αυτή έχει και μειονεκτήματα.

Μήπως τρως και εσύ τη μπανάνα με λάθος τρόπο; Ποιος είναι ο σωστός

Κι όμως ίσως τρως και εσύ τη μπανάνα σου με λάθος τρόπο χωρίς να το γνωρίζεις.

10 τροφές που κόβουν την όρεξη

Η όρεξή μας επηρεάζεται τόσο από οργανικούς παράγοντες όσο και από τον τρόπο διατροφής μας. Συγκεκριμένα, ο εγκέφαλος έχει ένα τμήμα που ονομάζεται υποθάλαμος είναι υπεύθυνο για τον έλεγχο της αίσθησης της όρεξης και του κορεσμού.

Αθλητική απόδοση: 3 απροσδόκητοι παράγοντες που τη βελτιώνουν

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Κακά τα ψέματα η αθλητική απόδοση επηρεάζεται από τη γενετική προδιάθεση (αυτό που όλοι λέμε ταλέντο) αλλά και την επίδραση των γονιδίων στις προσαρμογές από την προπόνηση. Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την αθλητική σου απόδοση είναι η διατροφή, η ξεκούραση, τα συμπληρώματα, τεχνική, οι στόχοι, η θέληση, το βάρος, η δύναμη, η φυσιολογία, η αντοχή, η προσωπικότητα, η εμπιστοσύνη στον προπονητή, το περιβάλλον προπόνησης, η ηλικία και οι αγώνες.

Κρόκος αυγού vs ασπράδι: Ο μύθος καταρρίπτεται!

Τα αυγά είναι μια υψηλής ποιότητας πηγή πρωτεΐνης, όμως πολλοί τα αποφεύγουν φοβούμενοι την αύξηση της χοληστερίνης. Είναι όμως αληθινή η ενοχοποίηση του αυγού; Πολλοί αναγνώστες του my-Fitness.gr, μας έχουν κάνει αυτή την ερώτηση. Ήρθε η ώρα λοιπόν να σπάσουμε το μύθο και να αναδείξουμε την πραγματική αξία του αυγού!

Δύο προπονήσεις την ημέρα: γιατί να τις κάνεις

Εάν καταφέρεις να χωρέσεις στο πρόγραμμά σου μια διπλή προπόνηση τι όφελος θα έχει αυτό για το σώμα σου;

Δύο μυστικά για να μείνεις αδύνατος για πάντα χωρίς δίαιτα

Η δημοσιογράφος του wefit Φίλια Μητρομάρα εξηγεί ποια είναι αυτά τα δύο απλά μυστικά που μπορεί να σε κρατήσουν αδύνατο, για πάντα.

Ρούχα γυμναστικής: Τι να κάνεις για μην μυρίζουν ιδρωτίλα

Μόλις επέστρεψες από το γυμναστήριο, άνοιξες την τσάντα σου, έβγαλες ένα πρόσφατα πλυμένο μπλουζάκι και... αναρωτιέσαι από πού προέρχεται αυτή η μπόχα. Μπορεί να έψαξες κάτω από τα ακουστικά, τις κάλτσες ή τα παπούτσια για να φτάσεις στον πάτο της τσάντας αλλά ο ένοχος δεν βρέθηκε: ούτε σάπια μπανάνα, ούτε φορεμένες ξεχασμένες κάλτσες, ούτε καν πετσέτα γεμάτη ιδρώτα. Το μπλουζάκι σου έχει φτάσει στο σημείο που, ακόμα και μετά από πλύσιμο, μυρίζει σαν κουβάς από ψάρια που έμεινε στον ήλιο...

Suma: Το μυστικό όπλο των Ρώσων υπεραθλητών που αυξάνει δύναμη και αντοχή!

Η ρίζα Suma, ένα θεραπευτικό βότανο που προέρχεται από τις ζούγκλες και τα τροπικά δάση της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής. Αυξάνει την αερόβια αντοχή, κυρίως την καρδιοαναπνευστική λειτουργία, βοηθάει στην ανάπλαση των μυών, προσφέρει υπερτροφία μυών καθιστώντας τη ιδανική για body building. Είναι διάσημη στο χώρο του αθλητισμού γιατί έχει φυσική αναβολική δραστηριότητα δίχως να έχει τις άσχημες παρενέργειες των φαρμακευτικών παρασκευασμάτων.

10 λόγοι που μας αδυνατίζει το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι αν και καθυστερημένα έχει δώσει δυναμικό παρόν και τους περισσότερους μας κατακλύζουν οι σκέψεις για τις παραλίες, τις διακοπές και τη ξενοιασιά.
Ωστόσο, καθώς τα βαριά ρούχα του χειμώνα αντικαταστάθηκαν από τα ελαφριά καλοκαιρινά συνολάκια, τα περιττά κιλά του χειμώνα άρχισαν να φαίνονται.

Συνεπώς, για πολλούς ξεκινάει το άγχος της δίαιτας και της απώλειας σωματικού βάρους, προκειμένου να κυκλοφορούν στις παραλίες πιο άνετα.

Έτσι, το ψυγείο αδειάζει από όλες τις λιχουδιές που συνήθως υπήρχαν το χειμώνα και στα γυμναστήρια παρατηρείται πληθώρα νέων εγγραφών προκειμένου να δημιουργηθεί το τέλειο σώμα!!!

Ωστόσο, εύλογα δημιουργείται το ερώτημα αν το καλοκαίρι πράγματι είναι πιο εύκολη η απώλεια κιλών και αν αυτό έχει μία ευρύτερη επιστημονική εξήγηση; Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι καταφατική και έχει τη βάση της στα ακόλουθα:

1. Ιδανική εποχή για φυσική δραστηριότητα
Το καλοκαίρι λόγω του ότι η διάρκεια της μέρας επιμηκύνεται, μας επιτρέπεται να περπατάμε και να κινούμαστε περισσότερο.

Η υπερκινητικότητα λόγω μεγαλύτερης διάρκειας της ημέρας, αυξάνει την κατανάλωση θερμίδων και τη μεταβολική δραστηριότητα. Συνεπώς, μπορεί να τρώμε το ίδιο με το χειμώνα, αλλά αυτό το οποίο καίμε είναι πολύ περισσότερο!!!

2. Μειωμένη όρεξη και Καλύτερη διάθεση
Η καλοκαιρία συμβάλλει στην αυξημένη έκκριση ορμονών (αδρεναλίνη και νορ-αδρεναλίνη) που βελτιώνουν τη διάθεση.

Οι δύο βασικές ορμόνες συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, τόσο στο επίπεδο του περιορισμού της όρεξης όσο και σε αυξημένη καύση θερμίδων, αλλά και στη διάσπαση του λίπους.

3. Άφθονα φρούτα και λαχανικά
Είναι χαμηλά σε θερμίδες με μηδενική περιεκτικότητα σε αλάτι, λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην απώλεια βάρους όταν καταναλώνονται σε επαρκή ποσότητα, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν την όρεξη και την απορρόφηση του λίπους των τροφών.

4. Αυξημένη κατανάλωση υγρών
Σύμφωνα με έρευνα που είχε δημοσιευθεί στο Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism η κατανάλωση 500ml νερού μπορεί να προκαλέσει αύξηση του μεταβολισμού κατά 30%.

Η επίδραση του νερού στο μεταβολισμό αρχίζει 10 λεπτά μετά την κατάποση, κορυφώνεται στα 30-40 λεπτά και μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 1 ώρα. Σύμφωνα πάντα με τη μελέτη, κατανάλωση 1.5 λίτρου νερού ημερησίως μπορεί να αυξήσει την ημερήσια δαπάνη ενέργειας κατά 48 θερμίδες.

Επιτυγχάνοντας αύξηση της μεταβολικής λειτουργίας, έστω και σε χαμηλά επίπεδα, αυξάνεται η θερμιδική δαπάνη με αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση του βάρους, εφόσον δε σημειωθεί αύξηση της θερμιδικής πρόσληψης.

Επιπλέον, μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Obesity κατέληξε στο ό, τι η κατανάλωση νερού ενίσχυσε την απώλεια βάρους των γυναικών που έλαβαν μέρος αυξάνοντας τα επίπεδα της μεταβολικής τους λειτουργίας και ανεξάρτητα από τα επίπεδα της φυσικής τους δραστηριότητας.

5. Μειωμένη επιθυμία για γλυκό
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί το καλοκαίρι ένα φρούτο ικανοποιεί την επιθυμία για γλυκό, ενώ τον χειμώνα θέλουμε ότι υπάρχει σε σοκολάτα;

Η λύση βρίσκεται στην αυξημένη ηλιοφάνεια και τη μεγαλύτερη διάρκεια ημέρας, που ενισχύουν την παραγωγή της σερετονίνης, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ανάγκη μας για ζάχαρη.

6. Κατανάλωση τροφίμων χαμηλότερων σε λιπαρά
Οι αυξημένες θερμοκρασίες έχουν ως αποτέλεσμα να μην αντέχουμε πολύ ζεστά τρόφιμα και να μην θέλουμε να ξοδεύουμε ώρες στην κουζίνα.

Έτσι καταφεύγουμε σε πιο δροσερές επιλογές φαγητών όπως είναι οι πολυσαλάτες με λαχανικά, αυγά, βραστές πατάτες, όσπρια, κοτόπουλο, που έχουν συγκριτικά χαμηλότερες θερμίδες και λιπαρά συγκριτικά με τα μαγειρευτά φαγητά.

7. Έντονη εφίδρωση
Ο ιδρώτας είναι ο τρόπος του σώματός να μας κρατά δροσερό.

Η υψηλή θερμοκρασία αυξάνει την εφίδρωση και ενισχύει το μεταβολισμό, καταλήγοντας τελικά σε επιτάχυνση του αριθμού θερμίδων που καίει το σώμα.

8. Περισσότερη σύνθεση Βιταμίνης D
Η βιταμίνη D μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, που έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της αντοχής κατά τη διάρκεια της άσκησης και τη μυϊκή ενδυνάμωση, που συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

9. Καλοκαίρια βότανα
Βασιλικός, κόλιανδρος, μαϊντανός, μέντα, εστραγκόν είναι φυσικά διουρητικά, που βοηθούν στην αποβολή των τοξινών από το σώμα.

Επιπλέον, οι μελέτες δείχνουν ότι η ισχυρή, φρέσκια μυρωδιά τους μπορεί να αυξήσεις τις ορμόνες κορεσμού, προκαλώντας σας να φάτε λιγότερο.

10. Αποκαλυπτικά ρούχα
Τα έντονα χρώματα, τα ανάλαφρα ρούχα και η επιθυμία για να βγούμε στην παραλία, αποκαλύπτουν τα ευαίσθητα σημεία του σώματος και αυξάνουν την κινητοποίησή μας να βελτιωθούμε. 

Πηγή: logodiatrofis.gr

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new