COREfit.

Search Our Site

Κοιλιακοί: Η χρυσή εξάδα για τέλειο six pack!

Δυνάμωσε ολόκληρη την κοιλιακή ζώνη και φτιάξε το τέλειο six pack με 6 ασκήσεις.

5 ιδέες για υγιεινό πρωινό!

Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Ανακαλύψτε τις top τροφές που πρέπει να βάλετε στο διατροφολόγιό σας

Θέλετε να χάσετε κιλά; Τότε θα πρέπει να βάλετε στο διαιτολόγιό σας τις παρακάτω τροφές που θα σας βοηθήσουν να διώξετε τις τοξίνες από το σώμα και να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας.

Πόσες θερμίδες καις σε όρθια στάση;

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο European Journal of Preventive Cardiology.

Αδυνατίστε με δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα

Aν θέλετε να χάσετε κιλά, φροντίστε να πίνετε δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα, συνιστούν επιστήμονες από τη Γερμανία. Αναλύοντας τα ευρήματα 11 προγενέστερων κλινικών μελετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι ενήλικες που πίνουν αυτή την ποσότητα νερού πριν από κάθε γεύμα χάνουν περίπου 2 κιλά περισσότερα απ’ ό,τι όσοι δεν την καταναλώνουν, ανεξάρτητα από τη δίαιτα που ακολουθούν.

Η αερόβια άσκηση και τα βάρη επηρεάζουν διαφορετικά τις ορμόνες FGF

Η άσκηση δύναμης και η αερόβια άσκηση επηρεάζουν διαφορετικά το σώμα όσον αφορά τις ορμόνες που απελευθερώνουν στο αίμα, σύμφωνα με νέα μελέτη. Ένα από τα συμπεράσματα της μελέτης είναι ότι η αερόβια άσκηση (cardio) παράγει μια πολύ μεγαλύτερη ποσότητα της ορμόνης FGF21 από την άσκηση με βάρη. Από την άλλη μεριά με τα βάρη έπεσε λίγο η ορμόνη FGF19.

Τα οφέλη της άσκησης στη φύση

Πόσο διαφορετικά μπορεί να αντιδρά το ανθρώπινο σώμα όταν ασκείται στη φύση; Μελέτες δείχνουν ότι τα οφέλη της λεγόμενης green exercise είναι πολλαπλά για τον οργανισμό.

Πώς πρέπει να μαγειρεύεται το μπρόκολο

Σύμφωνα με μελέτη επιστημόνων του Πανεπιστημίου του Ιλινόι που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο του Αμερικανικού Ιδρύματος Έρευνας του Καρκίνου (AICR), το μπρόκολο και τα άλλα σταυρανθή λαχανικά χάνουν ορισμένα συστατικά που ενδέχεται να καταπολεμούν τον καρκίνο, όταν βράζονται στην κατσαρόλα ή μαγειρεύονται στο φούρνο μικροκυμάτων.

O χυμός που πρέπει να πίνεις μετά τη γυμναστική!

Μια επίσκεψη στο γυμναστήριο με τη σωστή καθοδήγηση μπορεί να κάνει το σώμα μας να αποβάλλει τοξίνες και τον οργανισμό μας να καίει θερμίδες ολόκληρη την ημέρα.

Γι’ αυτό και κρίνεται αναγκαίο να ξέρουμε πώς πρέπει να συμπεριφερθούμε αμέσως μετά τη λήξη του προγράμματός μας.

Ο οργανισμός μας κρίνεται απαραίτητο να πάρει τις ουσίες που χρειάζεται για να τονωθεί, πράγμα που σημαίνει ότι το χειρότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι γυρνώντας σπίτι να μείνει νηστικός!

Τι καλύτερο από ένα δυναμωτικό smoothie;

Πρόκειται για έναν χυμό πλούσιο σε πρωτεΐνη και εξαιρετικά εύγευστο και δροσιστικό που θα σε κάνει να ανυπομονείς να τον απολαύσεις στη σκέψη του και μόνο.

Τι θα χρειαστείς:

½ μπανάνα

½ φλιτζάνι φράουλες

½ φλιτζάνι γιαούρτι 2%,

3 κ. σ. σκόνη πρωτεΐνης

Εκτέλεση:

Χτυπάμε όλα τα υλικά μας όλα μαζί στο μπλέντερ σε χαμηλή ταχύτητα.

Αδειάζουμε σε ένα ποτήρι και αν θέλουμε προσθέτουμε πάγο.

Το δυναμωτικό μας smoothie είναι έτοιμο! 

H μυϊκή μάζα μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Tον μελλοντικό καρδιαγγειακό κίνδυνο ενός υγιούς ανθρώπου μέσης ηλικίας μειώνει η διατήρηση της μυϊκής μάζας, σύμφωνα με ελληνική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Epidemiology & Community Health.

Διατροφή MIND για τούρμπο εγκέφαλο

Αν έχετε βαρεθεί παντός είδους διατροφή ή δίαιτα και ψάχνετε κάτι για να ενισχύσετε τον εγκέφαλο σας, το μυστικό ακούει στο όνομα MIND. 

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new