COREfit.

Search Our Site

Τρεις "must" ασκήσεις για το πολυπόθητο 6αρι

Αν θες να δεις τον πυρήνα σου να παίρνει φωτιά και τους κοιλιακούς σου να γίνονται κομμάτια, τότε, όπως τονίζει ο Stuart McGill, πρόεδρος του Τμήματος Κινησιολογίας του πανεπιστημίου Waterloo, θα πρέπει να συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου τις παρακάτω ασκήσεις.

Πότε το τσάι που πίνουμε έχει πολλά μικροπλαστικά

Εάν η αγαπημένη σας μάρκα τσαγιού χρησιμοποιεί πλαστικοποιημένα σακουλάκια, πιθανότατα παίρνετε με το τσάι σας μια μεγάλη δόση μικροπλαστικών. Αυτό βρήκε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε το περιοδικό Environmental Science & Technology.

Οι καλύτερες ασκήσεις για στήθος χωρίς εξοπλισμό

Ο Chris Heria δείχνει την καλύτερη προπόνηση με ασκήσεις που επικεντρώνονται στο στήθος όμως γυμνάζουν και άλλους μυς στο πάνω μέρος του σώματος, για αληθινά και άμεσα αποτελέσματα.

Μήπως πρέπει να... τηγανίζεις τα λαχανικά σου;

Μπορεί το τηγάνισμα να έχει «δαιμονοποιηθεί» -και ορθά- από γιατρούς και διατροφολόγους, καθώς θεωρείται ο πιο ανθυγιεινός τρόπος μαγειρέματος, ωστόσο μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Γρανάδας έρχεται να ανατρέψει όλα όσα πιστεύαμε μέχρι σήμερα.

Θέλετε να αδυνατίσετε: Φάτε πρώτα το γλυκό

Είναι γεγονός πως όταν τρώμε στο τέλος του φαγητού αρκετούς υδατάνθρακες μπορούμε να πάρουμε κιλά.

Δέκα διατροφικές συμβουλές για να γίνεις... σιδερένιος

Μία από τις επιστήμες που έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος τα τελευταία χρόνια και -πιθανόν- δεν γνωρίζεις είναι η ορθομοριακή διατροφή.

Χάστε κιλά με μια χούφτα φράουλες, σμέουρα και μούρα

Σύμφωνα με μια μελέτη, όσοι είχαν για σνακ μια πρόχειρη ζαχαρούχα τροφή έτρωγαν σχεδόν 20% περισσότερο φαγητό στο βραδινό γεύμα τους σε σχέση με αυτούς που έτρωγαν μια χούφτα μούρα.

Γιατί το πλούσιο πρωινό βοηθάει στο αδυνάτισμα

Κάνετε δίαιτα; Μην παραλείπετε το πρωινό σας, το οποίο πρέπει να είναι μάλιστα πλούσιο. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες στη διάρκεια της ημέρας και τελικά να χάσετε περισσότερα κιλά.

15λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι

Σε μόλις 15 λεπτά μπορούμε να γυμνάσουμε ολόκληρο το σώμα μας από την άνεση του σπιτιού μας χωρίς εξοπλισμό!

Split squats: 5 λόγοι για να μην τα παραλείπεις

Τα Split squat αποτελούν μία κλασσική πολυλειτουργική άσκηση με πολλά οφέλη. Αυτή η παραλλαγή προβολών στοχεύει στους γλουτούς ενώ ταυτόχρονα εμπλέκονται το γαστροκνήμιο, το πέλμα και οι προσαγωγοί. Μάθε και τι άλλο σου προσφέρει αυτή η άσκηση και ενσωμάτωσέ τη στην προπόνησή σου.

#ΜένουμεΣπίτι, Τρώμε Σωστά

Διατροφικές οδηγίες για εκείνους που μένουν στο σπίτι, λόγω των μέτρων για τον Κορωνοϊό, αλλά θέλουν να τρέφονται και σωστά!

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new