COREfit.

Search Our Site

Ορισμένες μυρωδιές μπορεί να προκαλούν ημικρανία

Πάνω από το 5% των ενηλίκων στις δυτικές χώρες υποφέρουν από ημικρανία. Τα συμπτώματα, εκτός από πονοκέφαλο στο ένα μέρος του κεφαλιού μπορεί να περιλαμβάνουν ναυτία και ευαισθησία στο φως. Συνήθως προκαλούνται από αιφνίδιες αλλαγές στις φυσικές χημικές ουσίες που βρίσκονται στον εγκέφαλο.

Κοιλιακοί χωρίς κοιλιακούς, γίνεται; Γίνεται!

Θέλεις να κάνεις κοιλιακούς χωρίς κοιλιακούς; Μπορείς. Βέβαια το σωστό ερώτημα είναι: θες να δεις τους κοιλιακούς σου ή να τους γυμνάσεις; Αν θέλεις να τους γυμνάσεις υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην 45λεπτη προπόνησή σου και έπειτα από έξι μήνες να δεις αποτέλεσμα – αν και θα χρειαστεί τρελή προσπάθεια και αυστηρή διατροφή για να δεις το six pack σου φέτες. Αν όμως θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά τρεις απλοί κανόνες θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις.

Έφαγες πολύ σήμερα; Να τι θα σε αδυνατίσει αύριο

Συνέχισε το διατροφικό σου πρόγραμμα και ασκήσου και σε δυο το πολύ τρεις μέρες το σώμα σου θα επανέλθει.

Γυμναστική κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Η Gabriella Ellyse δείχνει μια νέα τεχνική προπόνησης για να γυμνάσει τους γλουτούς της, η οποία απαιτεί την βοήθεια του συντρόφου της, Axell Hodges.

Kυκλικό πρόγραμμα για να κάψεις ότι έφαγες το Πάσχα!

 1 κυκλικό πρόγραμμα, + 12 ασκήσεις = 450 θερμίδες καμένες! Κάψε ότι έφαγες με αυτό το κυκλικό πρόγραμμα!

Wings for Life World Run 2020

Την Κυριακή 3 Μαΐου στις 14:00 τρέξε για όσους δεν μπορούν από όπου και αν βρίσκεσαι!

Σφυγμοί ανά λεπτό: Το μέγιστο όριο της καρδιακής συχνότητας κατά την άσκηση

Οι σφυγμοί μας δείχνουν την καρδιακή συχνότητα, δηλαδή το πόσο γρήγορα χτυπάει η καρδιά μας. Κατά την ανάπαυση, ο μέσος όρος των σφυγμών στον άνδρα είναι 72 ανά λεπτό και στη γυναίκα 80. Από εκεί κει πέρα υπάρχουν σημαντικές διαφορές από άτομο σε άτομο.

Πιάσιμο μετά την άσκηση; Ακολουθήστε τον κανόνα του 10%

Κάποιες φορές νιώθουμε πιάσιμο στο σώμα μας και οι μυς πονάνε δύο μέρες μετά από τη γυμναστική που έχουμε κάνει. Οι πόνοι αυτοί μπορούν να διαρκέσουν ακόμα και πέντε ή επτά μέρες. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την αντιμετώπιση αυτού του πόνου. Μπορείτε όμως να προλάβετε την κατάσταση ακολουθώντας τον κανόνα του 10%.

Οι 18 τροφές που και θα σε χαλάσουν και θα σε εθίσουν

Μπορεί να μην το ήξερες, όμως περίπου το 20% των ανθρώπων έχει κάποιου είδους διατροφικό εθισμό, με το ποσοστό να είναι ακόμη υψηλότερο μεταξύ ατόμων που είναι παχύσαρκα.

Τα ψάρια αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής αρκεί να μην είναι τηγανητά

 

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Internal Medicine από ερευνητές του Zhejiang University, στην Κίνα, συμπεραίνει ότι η κατανάλωση ψαριών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων μακράς αλύσου σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου, αρκεί να μην είναι τηγανητά.

Προτιμήστε τις ωμές τροφές αν θέλετε να χάσετε βάρος

Δύο κορυφαίοι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ εξηγούν ότι στο αδυνάτισμα δεν παίζουν ρόλο μόνο οι θερμίδες, αλλά και ο τρόπος επεξεργασίας των τροφίμων.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new