COREfit.

Search Our Site

Καλαμπόκι: Ποια τα διατροφικά του οφέλη;

Το καλαμπόκι ή αραβόσιτος, είναι ένας από τους πιο διάσημους κόκκους σιτηρών στον κόσμο.

Σου λείπει σίδηρος; Πώς θα τον αναπληρώσεις

Χωρίς αρκετό σίδηρο το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά.

Ασκήσεις γλουτών από την bonnie rae

Στο βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram η γυμνάστρια Βonnie Rae από την Αυστραλία, δείχνει 6 ασκήσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε γυμνασμένους γλουτούς.

Η προπόνηση ενός Αμερικανού ΟΥΚά

Ο Josh Bridges είναι κάτι παραπάνω από αθλητής: είναι πολεμιστής, είναι κάποιος που θα βάλει κάτω ότι πρόκληση κι αν βρεθεί μπροστά του.

8 φυσικά αντιβιοτικά που καταπολεμούν ιούς και φλεγμονές

Ψάχνεις για φυσικά αντιβιοτικά που θα καταπολεμήσουν ιούς και φλεγμονές χωρίς να ενοχλήσουν το έντερό σου; Εδώ θα βρεις 8 φυσικά αντιβιοτικά για να δοκιμάσεις προτού ανοίξεις την αντιβίωση!

Πάτησες τα 40; 4 ασκήσεις για να χάσεις το λίπος της κοιλιάς

Το λίπος της κοιλιάς είναι σαν την αρμένικη βίζιτα: εάν έρθει δεν θα φύγει ποτέ. Και το γεγονός ότι μεγαλώνεις αυτό δεν σημαίνει ότι και η κοιλιά σου πρέπει να κάνει το ίδιο!

Κάνε 3 σετ ασκήσεων με σχοινάκι για να χάσεις βάρος

Πιάσε τις λαβές και λιώσε λίπος και θερμίδες στο σχοινάκι!

Πρωινή γυμναστική για αυξημένη ενέργεια όλη μέρα!

Βάλτε το ξυπνητήρι σας 10 λεπτά νωρίτερα για να γυμνάσετε όλο το σώμα σας με το πρόγραμμα γυμναστικής που θα δείτε παρακάτω.

Γλυκαιμικός δείκτης τροφών

Το κύριο καύσιμο του ανθρώπινου οργανισμού είναι η γλυκόζη. Η γλυκόζη (σάκχαρο) κυκλοφορεί μέσα στο αίμα μας και ο οργανισμός μας προσπαθεί να κρατήσει τα επίπεδα της σταθερά στα 90-100mg/dL ή 5-5.5mmol/L.

Ασκήσεις 6-pack για αρχάριους

Ο Chris Heria σας δείχνει μερικές βασικές ασκήσεις για να χτίσετε 6 pack, που μπορείτε να τις κάνετε οπουδήποτε και αν είστε. Δοκιμάστε αυτές τις προπονήσεις, δώστε βάση σε αυτά που λέει και θα αρχίσετε να χτίζετε abs (abdominal muscles – κοιλιακοί).

Superman: Η άσκηση που γυμνάζει 3 περιοχές του σώματος ταυτόχρονα

H άσκηση superman, η οποία ενισχύει την οπίσθια κινητική αλυσίδα: μύες της πλάτης, γλουτούς, δικέφαλους.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new