COREfit.

Search Our Site

Πώς να κάψεις λίπος για να αποκτήσεις γράμμωση

Επειδή η διατροφή παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην εκπλήρωση αυτού του στόχου ξεκίνα να μειώνεις το λίπος. Χάσε κιλά και κάψε λίπος χωρίς να το καταλάβεις με αυτά τα tips. Το παν για τη γράμμωση είναι η προετοιμασία και η οργάνωση!

Βάλτε στη ζωή σας το μύρτιλο

Ίσως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε δει ή έχουμε γευτεί μύρτιλα (bilberries), όμως πόσοι γνωρίζουν τα οφέλη που κρύβει για την υγεία μας. Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, το μύρτιλο θεωρείται από πολλούς ένα superfood που ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια έχει κεντρίσει την προσοχή μας. Τα μικρά μπλε μύρτιλα εντοπίζονται κυρίως στη Βόρεια Ευρώπη, ενώ μοιάζουν πολύ και με τα blueberries.

Το στρες παχαίνει: Επιβραδύνει το μεταβολισμό και αυξάνει την ινσουλίνη

Υπάρχουν μέχρι σήμερα ενδείξεις ότι οι άνθρωποι με αυξημένα επίπεδα στρες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για παχυσαρκία. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι σε συνθήκες άγχους και στρες, οδηγούμαστε να καταναλώνουμε πιο παχυντικά φαγητά.

5 τρόποι γυμναστικής που ξεχωρίζουν, σύμφωνα με το Harvard

Μάντεψε! Το γυμναστήριο και το τρέξιμο δεν είναι μέσα σε αυτούς.

Αν νομίζεις ότι το να τρέξεις σε Μαραθώνιο είναι ο πιο γρήγορος τρόπος άσκησης για το σώμα σου, ο καθηγητής Ιατρικής Σχολής του Harvard, I-Min Lee, σε ενημερώνει ότι κάνεις λάθος.

Ωμέγα -3 λιπαρά οξέα: γιατί πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου;

Ακούς κατά καιρούς για κάποια θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγεία σου αλλά ίσως να μην ξέρεις εάν λαμβάνεις τη σωστή ποσότητα. Αυτό σίγουρα αφορά τα ωμέγα-3: γιατί πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου;
Τι είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα;

Τσικνοπέμπτη: Τι πρέπει να προσέξετε αν έχετε χοληστερίνη

Μέρες γιορτής και κρεατοφαγίας αυτές που διανύουμε και όλοι φυσικά, έχουν το μυαλό τους στο φαγητό, τη διασκέδαση και το Καρναβάλι. Κάποιοι άνθρωποι, όμως, αυτές τις μέρες κινδυνεύουν περισσότερο. Τα άτομα με υψηλή χοληστερίνη έχουν ένα λόγο παραπάνω να προσέχουν τη διατροφή τους.

Η ποσότητα του καφέ που πίνουμε επηρεάζεται από τα γονίδιά μας

Τα γονίδια επηρεάζουν την ποσότητα του καφέ που πίνει ο καθένας μας, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Scientific Reports από Βρετανούς ερευνητές με επικεφαλής τον δρ Nicola Pirastu από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.

Το μάνγκο μειώνει τη συστολική αρτηριακή πίεση

Σύμφωνα με μια μικρή και σύντομης διάρκειας μελέτη που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο Nutrition 2018 της Αμερικανικής Εταιρείας Διατροφής, 330 γραμμάρια μάνγκο την ημέρα μειώνουν τη συστολική αρτηριακή πίεση κατά 2 mmHg σε υγιείς μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

Χάσε βάρος με αυτούς τους υδατάνθρακες

Κάνεις διατροφή με λίγους υδατάνθρακες και αποφεύγεις τα δημητριακά; Δεν χρειάζεται! Αυτά τα υγιεινά δημητριακά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες αλλά και θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην υγεία και το αδυνάτισμα.

Άσκηση και σύνδρομο υπερπροπόνησης

Η τακτική άσκηση αποτελεί σημαντικό εργαλείο μακροζωίας από κοινού με τη σωστή διατροφή και την αποχή από το κάπνισμα. Η κινητοποίηση του μεταβολισμού, η αύξηση της της κυκλοφορίας, η δραστηριοποίηση του μυοσκελετικού συστήματος, οδηγούν σε καλύτερη αιμάτωση των εσωτερικών οργάνων και κινητοποιούν με τη σειρά τους αμυντικές εφεδρείες σε ολόκληρο το σώμα.

Η κατάλληλη διατροφή για το ανοσοποιητικό

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο του χρόνου όπου οι καιρικές συνθήκες ευνοούν τις λοιμώξεις, ιώσεις μολύνσεις.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new