COREfit.

Search Our Site

Tα αντίδοτα στο hangover

Επιστήμονες της Βασιλικής Εταιρείας Χημείας στη Βρετανία συνιστούν ένα γλυκό αντίδοτο για τα συμπτώματα της μέθης, το γνωστό ως hangover. Αναφέρουν ότι το μέλι δρα κατά των τοξικών επιδράσεων του μεθυσιού στο σώμα. Η φρουκτόζη είναι το συστατικό του μελιού που έχει τη θετική επίπτωση.

Αστική ποδηλασία: τι πρέπει να προσέχεις σύμφωνα με τον ειδικό;

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters το μεταφορικό μέσο που μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στη μείωση μετάδοσης του κοροναϊού σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις είναι το ποδήλατο. Ο Μηνάς Μαλάτος, BSc Physical Education & Sport Science, USA Triathlon Certified Coach, δίνει τους κανόνες ασφαλείας για να είναι η αστική ποδηλασία ασφαλής.

Γιατί δεν αυξάνεται η μυϊκή σου μάζα;

Ένας από τους πιο συχνούς λόγους, για τους οποίους ξεκινάς το γυμναστήριο είναι για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, διαμορφώνοντας έτσι ένα καλοσχηματισμένο σώμα. Σε ορισμένες περιπτώσεις ωστόσο γίνονται κάποια λάθη, με αποτέλεσμα να μην βλέπεις το πολυπόθητο αποτέλεσμα. Ο Ιάσων Βασιλειάδης, BSc ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ/MSc (In progress) Strength and Conditioning Metropolitan University of Cardiff σου εξηγεί τι κάνεις λάθος και δεν αυξάνεις τη μυϊκή σου μάζα.

Πόση ώρα πρέπει να ασκείσαι για να χάσεις βάρος;

Πιστεύεις ότι η άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος; Κι αν ναι πόση ώρα χρειάζεται να γυμναστείς και τι προπόνηση να κάνεις;

AFTERBURN TRAINING-EPOC: Το κλειδί για ταχύτερο αδυνάτισμα & πώς θα το πετύχουμε

Στο παρακάτω άρθρο θα αναλύσουμε τι είναι το AFTERBURN TRAINING/EPOC και σε τι ωφελεί τον οργανισμό μας στην προσπάθεια μας να κάψουμε παραπάνω θερμίδες.

Γράμμωση κοιλιακών: Τι να φας και τι να μην φας!

Αν το έχεις πάρει ζεστά το ζήτημα και θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση η καλύτερη συμβουλή μας είναι να βρεις διαιτολόγο. Εκείνος θα σου φτιάξει ένα διαιτολόγιο στα μέτρα σου, το οποίο θα μπορείς να ακολουθήσεις για να αποκτήσεις το six pack των ονείρων σου.

Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη διατήρηση του κινήτρου σου, ίσως κάνεις λάθος προπόνηση. Βρίσκοντας ένα πρόγραμμα άσκησης που ταιριάζει στο προσωπικό σου στυλ μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις πιστός στην προπόνησή σου και να μην τα παρατήσεις. Μάθε ποια είναι η πραγματική σου fitness προσωπικότητα κάνοντας το παρακάτω τεστ.

Κάψε το λίπος στην κοιλιά με αυτές τις ασκήσεις

Εάν θέλεις επίπεδη κοιλιά με γραμμωμένους κοιλιακούς και χωρίς ίχνος λίπους τότε ένταξε στη ρουτίνα σου αυτές τις ασκήσεις όπως κάνει η Alexis Ren κάθε πρωί, που διαρκούν 10 λεπτά!

Το απόλυτο ξηροκάρπι: 6 ξηροί καρποί για όσους αθλούνται

Μια χούφτα μόνον από αυτούς ενισχύουν την αντοχή σου, βοηθούν στην αποκατάσταση, αυξάνουν τον όγκο σου και σου χαρίζουν υγεία! Αυτοί είναι οι 6 ξηροί καρποί για όσους αθλούνται.

Πάνω από 77.000 δρομείς έτρεξαν για το Wings for Life World Run

Την περασμένη Κυριακή δρομείς από όλο τον κόσμο ενώθηκαν εικονικά με το app του Wings for Life World Run για να συγκεντρώσουν χρήματα για την έρευνα στους τραυματισμούς της σπονδυλικής στήλης. 

Detox smoothie με μόλις 160 θερμίδες

Τα πράσινα smoothies έχουν γίνει πολύ δημοφιλή σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι μόνο μια σημαντική πηγή βασικών θρεπτικών ουσιών, αλλά και κατάλληλα για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new