COREfit.

Search Our Site

Smoothie με αρώνια και γάλα καρύδας για να ξεκινήσετε την ημέρα σας

Ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους για να αξιοποιήσετε την αρώνια είναι ένα θρεπτικότατο smoothie-χυμό για να ξεκινήσετε την ημέρα σας με υγεία.

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Καθίστε σε έναν πάγκο κρατώντας έναν αλτήρα στο ένα χέρι χρησιμοποιώντας πρηνή λαβή (παλάμη προς τα κάτω).

10 λόγοι που εξηγούν γιατί το μυαλό μας αγαπά την πεζοπορία

Εάν πας για περπάτημα στο δάσος σήμερα, δεν θα ωφεληθούν μόνο τα πόδια και τα πνευμόνια σου -καθώς και η γκρίζα διάθεση σου θα δεχθεί μια ευχάριστη έκπληξη.

Αθλητικές κακώσεις: Tι είναι θλάση

Δεν υπάρχει αθλητής που έστω μια φορά στην καριέρα του δεν έχει υποστεί κάποιου είδους αθλητική κάκωση. Μια συνηθισμένη μορφή κάκωσης είναι η θλάση στους μύες που καλύπτουν απο 10-30% των κακώσεων και συχνά δεν γίνεται ούτε διάγνωση και θεραπεία, επειδή ο αθλούμενος παρά την ενόχληση συνεχίζει την δραστηριότητα του.

Πώς θα κάψεις το λίπος στο συκώτι, σύμφωνα με τον ειδικό

Ισορροπημένη διατροφή και άσκηση μειώνουν τα επίπεδα του λίπους στο συκώτι, απαντά ο Σταύρος Σταθόπουλος, Φυσικοθεραπευτής, εξειδικευμένος στην αποκατάσταση νευρολογικών και νευροψυχολογικών δυσχερειών Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός».

Προϊόντα χωρίς αλάτι: Πότε και γιατί να τα επιλέξω;

Τα προϊόντα χωρίς πρόσθετο αλάτι, κεντρίζουν όλο και περισσότερο το καταναλωτικό ενδιαφέρον κι όχι αδίκως.

Τα 5 χειρότερα ροφήματα τίγκα στη ζάχαρη

Ξεκινώντας από την τερηδόνα, περνώντας από την παχυσαρκία και φτάνοντας μέχρι το τελικό στάδιο που είναι η εμφάνιση διαβήτη, η ζάχαρη θεωρείται η τροφή που πυροδοτεί πολυπαραγοντικά νοσήματα. Το κακό με τη ζάχαρη είναι πως δεν είναι πικρή και απαγορευμένη σαν τα ναρκωτικά, αλλά γλυκιά και 100% νόμιμη, η οποία δημιουργεί απίστευτο εθισμό. Δες ποια είναι τα 5 χειρότερα ροφήματα τίγκα στη ζάχαρη και πρόσεξε την επόμενη φορά τι θα παραγγείλεις.

Πώς να σταματήσεις τον πονοκέφαλο κατά τη διάρκειας της άσκησης

Σε πιάνει πονοκέφαλος κατά τη διάρκεια της άσκησης; Πόσο συχνή είναι η κεφαλαλγία κατά την άσκηση, ποιους κινδύνους μπορεί να ελλοχεύει και πως μπορείς να την αντιμετωπίσεις; Πότε πρέπει να απεθυνθείς στον νευρολόγο; To wefit.gr ρώτησε τους νευρολόγους Παναγιώτη Σολδάτο και Μιχάλη Βικελή, οι οποίοι μας εξηγούν τι πρέπει να κάνεις εάν έχεις πονοκέφαλο κατά την προπόνηση ή μετά από αυτήν.

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Καθίστε σε στάση οκλαδόν κρατώντας μια μπάρα κοντά στα πόδια σας με τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.

Κοιλιακοί: Όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Ένα θέμα που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο και ιδίως τον ανδρικό πληθυσμό είναι οι κοιλιακοί. Και ποιος δε θα ήθελε να έχει γραμμωμένους κοιλιακούς! Όμως πόσο δύσκολο είναι να αποκτήσει κανείς το λεγόμενο 6 ή 8 pack; Πολλοί αφιερώνουν ώρες ολόκληρες κάνοντας ασκήσεις κοιλιακών, χωρίς όμως να δουν κάποιο ορατό αποτέλεσμα, το οποίο να επιβραβεύει όλο αυτόν τον κόπο. Τελικά τι πρέπει να κάνει κάποιος για να αποκτήσει εμφανείς κοιλιακούς; Ποια είναι τα λάθη που πρέπει να αποφύγει; Στο άρθρο αυτό θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το θέμα των κοιλιακών.

Explosive push-ups

Τα push ups είναι μία πολυαρθρική άσκηση για το άνω μέρος του σώματος που μπορεί να αυξήσει τη δύναμη και την μάζα του δελτοειδή, του τρικέφαλου και του θωρακικού μυ.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new