COREfit.

Search Our Site

Έφαγες πολύ σήμερα; Να τι θα σε αδυνατίσει αύριο

Συνέχισε το διατροφικό σου πρόγραμμα και ασκήσου και σε δυο το πολύ τρεις μέρες το σώμα σου θα επανέλθει.

 Επίσης κάνε κι αυτά:

Αερόβια

Κάνε μια αερόβια προπόνηση για να κάψεις τις χτεσινές θερμίδες. Η προπόνηση θα σου φανεί πιο εύκολη αν κάνεις αυτό το κόλπο: οι γυναίκες που χρησιμοποιούσαν τη συμβατική φόρμουλα καρδιακού παλμού που βασίζεται στους άντρες (220 μείον η ηλικία) ασκούνταν πολύ σκληρά, αποκαλύπτει μια μελέτη στην επιθεώρηση Circulation. Η νέα εξίσωση για τις γυναίκες (206 μίεον 88% της ηλικίας) δείχνει ότι ο καρδιακός παλμός κατά την άσκηση πρέπει να είναι μικρότερος απ’ όσο πιστεύαμε πριν (για μια γυναίκα 30 χρόνων, πρέπει να είναι κατά 10 χτύπους μικρότερος). Μπορείς τώρα να μειώσεις την ένταση, αλλά και πάλι να κάψεις λίπος.

Ποδήλατο

Απόλαυσε το αίσθημα ελευθερίας που σου δίνει το ποδήλατο στο ύπαιθρο. Κι επειδή χρειάζεται και ώθηση από το πάνω μέρος τους σώματος, τα χέρια και οι ώμοι δε μένουν αμέτοχα όπως με το στατικό ποδήλατο. Αυτή η επιπλέον μυϊκή άσκηση ανεβάζει την καύση σου στις 700 θερμίδες την ώρα (αρκεί να κάνεις ανηφόρες και κατηφόρες, όχι μόνο στο ίσωμα)!

Μίνι αποτοξίνωση

Ξεκίνα τη μέρα σου πίνοντας ένα ποτήρι νερό με λίγο χυμό λεμονιού.

Πρωινό: 1 βραστό αυγό + 1 φρούτο.

Πρόγευμα: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: Μια μεγάλη σαλάτα με λίγη 100 γραμμάρια πρωτείνη (γαλοπούλα, κοτόπουλο, ψάρι) και 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1/2 κεσεδάκι γιαούρτι

Βραδινό: Μία πράσινη σαλάτα με τόνο σε νερό.

Κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης πίνε πολύ νερό ή ροφήματα όπως πράσινο τσάι, λουίζα ή θυμάρι. Ποιοι δεν πρέπει να κάνουν αποτοξίνωση: Τα παιδιά έως 14 ετών, οι έγκυες και όσες θηλάζουν, τα υποτασικά άτομα, όσα έχουν κάποια σοβαρή καρδιακή νόσο ή σοβαρό πρόβλημα με το στομάχι και οι ινσουλινοεξαρτώμενοι διαβητικοί. 

Wefit

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new