NEWS.

Search Our Site

10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τον Miguel Oliveira

Εκμεταλλευόμενος την μάχη της τελευταίας στροφής, ο 25 ετών αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 πήρε την πρώτη νίκη στο MotoGP™ και εδώ θα βρεις όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για αυτόν.

Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο του BMW M Grand Prix of Styria, o Miguel Oliveira έδειχνε να κρατάει με σιγουριά την τρίτη θέση και να αρκείται στην άνοδό του -για πρώτη φορά- στο βάθρο της κατηγορίας MotoGP™. O Πορτογάλος ωστόσο δεν είχε πει ακόμα την τελευταία του “κουβέντα”. Εκμεταλλευόμενος την μάχη των δύο πρωτοπόρων κατάφερε να διαλέξει καλύτερη γραμμή και να πραγματοποιήσει μια διπλή προσπέραση που τον έβαλε στη λίστα των νικητών του MotoGP™. Δες τα ενδιαφέροντα στοιχεία που πρέπει να ξέρεις για αυτόν:

Πρώτος Πορτογάλος στο MotoGP™
Δεν είναι μόνο ο πρώτος αναβάτης από την χώρα του που πήρε νίκη σε αγώνα της κορυφαίας κατηγορίας αλλά και ο μοναδικός μέχρι στιγμής που έχει πάρει μέρος σε αυτό.
Ο Miguel Oliveira στο Spielberg της Αυστρίας το 2020

Πρώτη νίκη για την Tech 3
Έγινε ο αναβάτης που χάρισε την πρώτη νίκη στην ομάδα της Tech 3 κάτι που αποτελεί εξαιρετικό επίτευγμα αν αναλογιστούμε πως η γαλλική ομάδα μετράει πλέον 373 συμμετοχές από το 2001 (500cc) και ο Oliveira είναι ο 25ος αναβάτης που εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας για να συμμετάσχει στη “μεγάλη” κατηγορία.
Εντυπωσίασε στο Red Bull Rookies Cup
To 2008, σε ηλικία 13 ετών, o Oliveira είχε την τύχη να λάβει μέρος στον αγώνα της πατρίδας του (Estoril) ως έκτακτη συμμετοχή. Παρά το γεγονός πως είχε άσχημη εκκίνηση και βρέθηκε στην τελευταία θέση κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την όγδοη εντυπωσιάζοντας με το γυρολόγιο του. Στη συνέχεια της ίδιας χρονιάς πήρε μέρος σε δύο ακόμα αγώνες, στο Donington (Αγγλία) και στο Assen (Ολλανδία) κερδίζοντας και τους δύο.

Ο Oliveira είχε εντυπωσιάσει στο Red Bull Rookies Cup

Δημιούργησε το Oliveira Cup
Θέλοντας να βοηθήσει νέα παιδιά της Πορτογαλίας να βρουν τον δρόμο τους προς τα παγκόσμια πρωταθλήματα δημιούργησε το 2017 σχολή εκπαίδευσης και θεσμοθέτησε κύπελλο αγώνων για αναβάτες από δέκα ετών. Ήδη αναβάτες που ξεχώρισαν από το πρώτο κιόλας κύπελλο βρήκαν ήδη θέση στην κατηγορία World SSP300 του παγκόσμιου πρωταθλήματος όπως ο Tomás Alonso και ο Pedro Fragoso. 

10 ετών ξεχώρισε ανάμεσα σε εκατοντάδες αναβάτες
Το 2005 έλαβε μέρος στο Metrakit MiniGp, ένα διήμερο φεστιβάλ στην πίστα της Valencia στην Ισπανία με συμμετοχές από όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία, πήραν μέρος σχεδόν 200 αναβάτες από 14 διαφορετικές χώρες και ο Oliveira ήταν αυτός που ξεχώρισε. Την ίδια χρονιά κέρδισε και την κατηγορία MiniGP του πορτογαλικού πρωταθλήματος.
Η βοήθεια του πατέρα του
Από τα πρώτα του βήματα ο Miguel είχε δίπλα τον πατέρα του, τον Paulo. Ως μηχανικός, οδηγός (χιλιάδες χιλιόμετρα ανά την Ευρώπη) ή μάνατζερ ήταν και είναι ακόμα πάντα δίπλα του.
Ήρωάς του ο Valentino Rossi
Όταν ο Oliveira άρχισε να παρακολουθεί τους αγώνες MotoGP™ ήταν η εποχή που ο Valentino Rossi με τη Honda κέρδιζαν συνεχώς. Λόγω της συνδρομητικής τηλεόρασης αναγκαζόταν να παίρνει κάθε αγώνα σε κασέτα από οικογενειακό φίλο και -όπως ο ίδιος λέει- δεν παρέλειπε να βλέπει κάθε session κάθε αγώνα.
Ο Miguel Oliveira εν δράσει

Φοιτητής οδοντιατρικής
Του αρέσει η ιατρική και έχει γραφτεί σε πανεπιστήμιο οδοντιατρικής ενώ όποτε μπορεί βοηθάει τη μητέρα του που δουλεύει σε οδοντιατρική κλινική. Φυσικά έχει αναγκαστεί να παγώσει τις σπουδές του και όπως ο ίδιος λέει, θα χρειαστεί άλλα 20 χρόνια για να τις ολοκληρώσει, αν όλα πάνε καλά!
Πορτογάλος sportsman της χρονιάς
Κέρδισε αυτόν τον τίτλο στη χώρα του το 2015 και μαζί με τον Hélder Rodrigues (αναβάτης Rally) είναι οι μοναδικοί πορτογάλοι που το έχουν καταφέρει προερχόμενοι από τα motorsports. Φυσικά τον προηγούμενο χειμώνα ανακηρύχτηκε και αθλητής της χρονιάς από την Πορτογαλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας.

2x44=88
Αγαπημένος του αριθμός από τους πρώτους αγώνες της καριέρας του ήταν το 44. Τον διατηρούσε μέχρι και το 2018 ενώ το 2019 που ανέβηκε στο MotoGP™ αναγκάστηκε να αλλάξει καθώς τον ίδιο αριθμό χρησιμοποιούσε ο Pol Espargaro. Αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τον διπλάσιο καθώς όπως ο ίδιος λέει όλα στις μοτοσυκλέτες του MotoGP™ είναι σχεδόν διπλάσια (ιπποδύναμη, επιτάχυνση κλπ).

Από το 44 στο 88

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new