COREfit.

Search Our Site

Πώς να σταματήσεις τον πονοκέφαλο κατά τη διάρκειας της άσκησης

Σε πιάνει πονοκέφαλος κατά τη διάρκεια της άσκησης; Πόσο συχνή είναι η κεφαλαλγία κατά την άσκηση, ποιους κινδύνους μπορεί να ελλοχεύει και πως μπορείς να την αντιμετωπίσεις; Πότε πρέπει να απεθυνθείς στον νευρολόγο; To wefit.gr ρώτησε τους νευρολόγους Παναγιώτη Σολδάτο και Μιχάλη Βικελή, οι οποίοι μας εξηγούν τι πρέπει να κάνεις εάν έχεις πονοκέφαλο κατά την προπόνηση ή μετά από αυτήν.

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Καθίστε σε στάση οκλαδόν κρατώντας μια μπάρα κοντά στα πόδια σας με τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.

Κοιλιακοί: Όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Ένα θέμα που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο και ιδίως τον ανδρικό πληθυσμό είναι οι κοιλιακοί. Και ποιος δε θα ήθελε να έχει γραμμωμένους κοιλιακούς! Όμως πόσο δύσκολο είναι να αποκτήσει κανείς το λεγόμενο 6 ή 8 pack; Πολλοί αφιερώνουν ώρες ολόκληρες κάνοντας ασκήσεις κοιλιακών, χωρίς όμως να δουν κάποιο ορατό αποτέλεσμα, το οποίο να επιβραβεύει όλο αυτόν τον κόπο. Τελικά τι πρέπει να κάνει κάποιος για να αποκτήσει εμφανείς κοιλιακούς; Ποια είναι τα λάθη που πρέπει να αποφύγει; Στο άρθρο αυτό θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το θέμα των κοιλιακών.

Explosive push-ups

Τα push ups είναι μία πολυαρθρική άσκηση για το άνω μέρος του σώματος που μπορεί να αυξήσει τη δύναμη και την μάζα του δελτοειδή, του τρικέφαλου και του θωρακικού μυ.

Καλαμπόκι: Ποια τα διατροφικά του οφέλη;

Το καλαμπόκι ή αραβόσιτος, είναι ένας από τους πιο διάσημους κόκκους σιτηρών στον κόσμο.

Σου λείπει σίδηρος; Πώς θα τον αναπληρώσεις

Χωρίς αρκετό σίδηρο το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά.

Ασκήσεις γλουτών από την bonnie rae

Στο βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram η γυμνάστρια Βonnie Rae από την Αυστραλία, δείχνει 6 ασκήσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε γυμνασμένους γλουτούς.

Η προπόνηση ενός Αμερικανού ΟΥΚά

Ο Josh Bridges είναι κάτι παραπάνω από αθλητής: είναι πολεμιστής, είναι κάποιος που θα βάλει κάτω ότι πρόκληση κι αν βρεθεί μπροστά του.

8 φυσικά αντιβιοτικά που καταπολεμούν ιούς και φλεγμονές

Ψάχνεις για φυσικά αντιβιοτικά που θα καταπολεμήσουν ιούς και φλεγμονές χωρίς να ενοχλήσουν το έντερό σου; Εδώ θα βρεις 8 φυσικά αντιβιοτικά για να δοκιμάσεις προτού ανοίξεις την αντιβίωση!

Κάνε 3 σετ ασκήσεων με σχοινάκι για να χάσεις βάρος

Πιάσε τις λαβές και λιώσε λίπος και θερμίδες στο σχοινάκι!

Πρωινή γυμναστική για αυξημένη ενέργεια όλη μέρα!

Βάλτε το ξυπνητήρι σας 10 λεπτά νωρίτερα για να γυμνάσετε όλο το σώμα σας με το πρόγραμμα γυμναστικής που θα δείτε παρακάτω.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new