COREfit.

Search Our Site

O χυμός που πρέπει να πίνεις μετά τη γυμναστική!

Μια επίσκεψη στο γυμναστήριο με τη σωστή καθοδήγηση μπορεί να κάνει το σώμα μας να αποβάλλει τοξίνες και τον οργανισμό μας να καίει θερμίδες ολόκληρη την ημέρα.

Γι’ αυτό και κρίνεται αναγκαίο να ξέρουμε πώς πρέπει να συμπεριφερθούμε αμέσως μετά τη λήξη του προγράμματός μας.

Ο οργανισμός μας κρίνεται απαραίτητο να πάρει τις ουσίες που χρειάζεται για να τονωθεί, πράγμα που σημαίνει ότι το χειρότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι γυρνώντας σπίτι να μείνει νηστικός!

Τι καλύτερο από ένα δυναμωτικό smoothie;

Πρόκειται για έναν χυμό πλούσιο σε πρωτεΐνη και εξαιρετικά εύγευστο και δροσιστικό που θα σε κάνει να ανυπομονείς να τον απολαύσεις στη σκέψη του και μόνο.

Τι θα χρειαστείς:

½ μπανάνα

½ φλιτζάνι φράουλες

½ φλιτζάνι γιαούρτι 2%,

3 κ. σ. σκόνη πρωτεΐνης

Εκτέλεση:

Χτυπάμε όλα τα υλικά μας όλα μαζί στο μπλέντερ σε χαμηλή ταχύτητα.

Αδειάζουμε σε ένα ποτήρι και αν θέλουμε προσθέτουμε πάγο.

Το δυναμωτικό μας smoothie είναι έτοιμο! 

H μυϊκή μάζα μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Tον μελλοντικό καρδιαγγειακό κίνδυνο ενός υγιούς ανθρώπου μέσης ηλικίας μειώνει η διατήρηση της μυϊκής μάζας, σύμφωνα με ελληνική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Epidemiology & Community Health.

Διατροφή MIND για τούρμπο εγκέφαλο

Αν έχετε βαρεθεί παντός είδους διατροφή ή δίαιτα και ψάχνετε κάτι για να ενισχύσετε τον εγκέφαλο σας, το μυστικό ακούει στο όνομα MIND. 

Tο δυναμικό βάδισμα είναι το νέο τρέξιμο

Το δυναμικό βάδισμα είναι μία σούπερ μέθοδος εκγύμνασης, που δεν κοστίζει, για την επίτευξη των στόχων σου.

Smoothie με αρώνια και γάλα καρύδας για να ξεκινήσετε την ημέρα σας

Ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους για να αξιοποιήσετε την αρώνια είναι ένα θρεπτικότατο smoothie-χυμό για να ξεκινήσετε την ημέρα σας με υγεία.

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Καθίστε σε έναν πάγκο κρατώντας έναν αλτήρα στο ένα χέρι χρησιμοποιώντας πρηνή λαβή (παλάμη προς τα κάτω).

10 λόγοι που εξηγούν γιατί το μυαλό μας αγαπά την πεζοπορία

Εάν πας για περπάτημα στο δάσος σήμερα, δεν θα ωφεληθούν μόνο τα πόδια και τα πνευμόνια σου -καθώς και η γκρίζα διάθεση σου θα δεχθεί μια ευχάριστη έκπληξη.

Αθλητικές κακώσεις: Tι είναι θλάση

Δεν υπάρχει αθλητής που έστω μια φορά στην καριέρα του δεν έχει υποστεί κάποιου είδους αθλητική κάκωση. Μια συνηθισμένη μορφή κάκωσης είναι η θλάση στους μύες που καλύπτουν απο 10-30% των κακώσεων και συχνά δεν γίνεται ούτε διάγνωση και θεραπεία, επειδή ο αθλούμενος παρά την ενόχληση συνεχίζει την δραστηριότητα του.

Πώς θα κάψεις το λίπος στο συκώτι, σύμφωνα με τον ειδικό

Ισορροπημένη διατροφή και άσκηση μειώνουν τα επίπεδα του λίπους στο συκώτι, απαντά ο Σταύρος Σταθόπουλος, Φυσικοθεραπευτής, εξειδικευμένος στην αποκατάσταση νευρολογικών και νευροψυχολογικών δυσχερειών Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός».

Προϊόντα χωρίς αλάτι: Πότε και γιατί να τα επιλέξω;

Τα προϊόντα χωρίς πρόσθετο αλάτι, κεντρίζουν όλο και περισσότερο το καταναλωτικό ενδιαφέρον κι όχι αδίκως.

Τα 5 χειρότερα ροφήματα τίγκα στη ζάχαρη

Ξεκινώντας από την τερηδόνα, περνώντας από την παχυσαρκία και φτάνοντας μέχρι το τελικό στάδιο που είναι η εμφάνιση διαβήτη, η ζάχαρη θεωρείται η τροφή που πυροδοτεί πολυπαραγοντικά νοσήματα. Το κακό με τη ζάχαρη είναι πως δεν είναι πικρή και απαγορευμένη σαν τα ναρκωτικά, αλλά γλυκιά και 100% νόμιμη, η οποία δημιουργεί απίστευτο εθισμό. Δες ποια είναι τα 5 χειρότερα ροφήματα τίγκα στη ζάχαρη και πρόσεξε την επόμενη φορά τι θα παραγγείλεις.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new