COREfit.

Search Our Site

Οι 3 καθημερινές συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια κιλών

Πολλοί άνθρωποι όταν θέλουν να χάσουν κιλά καταφεύγουν σε ακρότητες και καταπιέζουν τόσο πολύ τον εαυτό τους που στο τέλος τα παρατάνε.

Ωστόσο, υπάρχουν 3 μικρές συνήθειες που εάν τις ακολουθήσετε θα σας βοηθήσουν να χάσετε όλα τα περιττά κιλά χωρίς άγχος.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό

Μετά από 8 ώρες ύπνου ο οργανισμός σας είναι αφυδατωμένος. Αντί να περάσετε λοιπόν κατευθείαν στον καφέ, ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό και φροντίστε να μείνετε ενυδατωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη για πολλές βασικές λειτουργίες του οργανισμού: προστατεύει τους ιστούς του σώματος, μεταφέρει θρεπτικά συστατικά στα κύτταρα και βελτιώνει τη διάθεση. Επιπλέον, το νερό σάς «φουσκώνει» και περιορίζει την όρεξή σας για φαγητό.

Επιλέξτε έξυπνα τι τρώτε το πρωί

Έχει παρατηρηθεί ότι το πρωινό μειώνει τις λιγούρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, βοηθώντας σας έτσι να αποφύγετε το ανθυγιεινό τσιμπολόγημα και κατ’ επέκταση την υπερκατανάλωση τροφής. Ωστόσο, θα πρέπει να επιλέξετε έξυπνα τις τροφές που βάζετε στο πιάτο σας. Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες (π.χ. αυγά, ομελέτα, μανιτάρια, τυρί κότατζ) και φυτικές ίνες (π.χ. βρώμη, φρούτα) ώστε να μείνετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα.

Κάντε προτεραιότητά σας τον ύπνο

Υπάρχουν επιστημονικές ενδείξεις ότι η έλλειψη ύπνου μάς «σπρώχνει» σε πιο παχυντικά τρόφιμα που είναι πλούσια σε λιπαρά. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να αναβαθμίσετε την ποιότητα του ύπνου σας. Για παράδειγμα, αποφύγετε τις οθόνες πριν τον ύπνο (το τεχνητό φως, συμπεριλαμβανομένου του μπλε φωτός των οθονών, μειώνει την παραγωγή μελατονίνης, η οποία σας βοηθά να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε), βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιό σας είναι καλή (μεταξύ 18 °C και 20 °C) και καθιερώστε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new