COREfit.

Search Our Site

Ομελέτα με 100 θερμίδες

Εσείς θα επιλέξετε πότε θα απολαύσετε εύκολα και γρήγορα την μεσογειακή ομελέτα που ακολουθεί, είτε σαν πρωινό, είτε για μεσημεριανό είτε για βραδινό.

Υλικά για 1 ομελέτα (2 μερίδες)

 • 6 μεγάλα άσπρα αβγά
 • 1/2 κουτ. γλυκού ρίγανη
 • 1 ντομάτα κομμένη σε κύβους
 • 1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε κύβους
 • 3 κουτ. σούπας φέτα θρυμματισμένη
 • αλάτι, μαύρο πιπέρι τριμμένο
Εκτέλεση
 1. Βάζετε ελάχιστο ελαιόλαδο στο τηγάνι σε δυνατή φωτιά. Χτυπήστε τα αβγά με τη ρίγανη.

2.Χαμηλώστε την ένταση και ρίξτε το μείγμα στο τηγάνι, αφήστε το 5 λεπτά, μέχρι να ψηθεί σε όλα τα σημεία.
3 Προσθέστε πάνω την ντομάτα, την πιπεριά και τη φέτα. Χρησιμοποιώντας τη σπάτουλα, γυρίστε την ομελέτα από την άλλη πλευρά και αφήστε τη να ψηθεί ακόμη 1 λεπτό, μέχρι να λιώσει η φέτα. 

 

 

 

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new