COREfit.

Search Our Site

Φτιάξε σώμα από τη μέση και πάνω σε 15 λεπτά

Χρειάζεσαι 15 λεπτά, 3 ασκήσεις και πολλά σετ!

Aν το μόνο που διαθέτεις είναι 15 λεπτά μπορείς να κάνεις ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα με λίγες ασκήσεις αρκεί να είσαι διατεθειμένος να κάνεις όσους περισσότερους γύρους (σετ) μπορείς. Αν εκτελείς αυτές τις βασικές ασκήσεις καθημερινά θα σου προσφέρουν το σώμα που ονειρεύεσαι από τη μέση και πάνω.

1 Push ups

Προσφέρουν όγκο, δύναμη και αντοχή στο άνω μέρος του σώματος, σφίγγουν τους μυς σε κοιλιά και μέση.

Κάνε 10 επαναλήψεις, 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση και προχώρησε στην επόμενη.


2 Push ups σε πάγκο

Στοχεύουν στους θωρακικούς, στους ώμους, στους τρικεφάλους και στο σύνολο της πλάτης -από τους τραπεζοειδείς και δελτοειδείς μέχρι πλατείς ραχιαίους και στρογγυλούς-, ακόμη και τους κοιλιακούς.

Κάνε 15 επαναλήψεις), 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση και προχώρησε στην επόμενη.

 

3 Βυθίσεις τρικεφάλων

Γυμνάζουν αποτελεσματικά τους τρικέφαλους αλλά και το στήθος όπως και τους ώμους αφού αυτοί αποτελούν τον κύριο μοχλό της κίνησης.

Κάνε 20 επαναλήψεις, 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση και επανέλαβε το σετ όσες περισσότερες φορές μπορείς μέχρι να ολοκληρώσεις τα 15 λεπτά.
 

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new