COREfit.

Search Our Site

5 απλές συμβουλές για να γίνετε fit

Παρόλο που ένα καλλίγραμμο σώμα μοιάζει να είναι μια μακρινή και χρονοβόρα διαδικασία, η προσπάθεια που θα καταβάλλετε για να είστε σε φόρμα έχει πολλά θετικά αποτελέσματα.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε το ταξίδι σας για να έχετε ένα καλύτερο σώμα και να νιώσετε υπέροχα, ακολουθούν μερικές συμβουλές:

 

1. Άσκηση καθημερινά

Άσκηση καθημερινά για τουλάχιστον μία ώρα. Δεν χρειάζεται να πέσετε με τα μούτρα στο τρέξιμο, το τζόκινγκ κ.λπ., αλλά θα πρέπει να έχετε κάποιο είδος μέτριας σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινή σας ρουτίνα. Εάν θέλετε να χάσετε λίγα κιλά γρήγορα, κάντε προπόνηση υψηλότερου επιπέδου. Για παράδειγμα, κάντε μια βόλτα με γρήγορο ρυθμό για μια ώρα. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε τζόκινγκ και να ορίσετε συγκεκριμένα διαστήματα για σπριντ κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε έντονο πόνο κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας. Μόνο μια προειδοποίηση, οι μύες σας θα πονάνε μετά από μια προπόνηση υψηλής έντασης. Μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας αλλάζει προς το καλύτερο. Φροντίστε να παραμείνετε ενυδατωμένοι, τονωμένοι και να τρώτε τρόφιμα με αξιοπρεπή ποσότητα πρωτεΐνης μετά από κάθε προπόνηση. Η πρωτεΐνη θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τους μυς σας στην αποκατάσταση.

2. Σωστά τρόφιμα και μερίδα σε κάθε γεύμα
Προσπαθήστε να μείνετε μακριά από τα γλυκά. Η ζάχαρη δεν θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε φόρμα. Ακόμα κι αν είναι μόνο ένα ζαχαρωτό, το ένα τελικά θα οδηγήσει σε ένα άλλο.
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι το ιδανικά για να πάρετε φόρμα. Τα μήλα, για παράδειγμα, κάνουν καλή δουλειά στο να κάνουν το στομάχι να αισθάνεται γεμάτο έως και 3 έως 4 ώρες. Τα πράσινα λαχανικά όπως τα φασολάκια και το μπρόκολο διατηρούν το πεπτικό σύστημα καθαρό και σε λειτουργία.
Επίσης, προτιμήστε άπαχα κρέατα όπως γαλοπούλα και κοτόπουλο. Θαλασσινά, όπως, γαρίδες και τιλάπια είναι επίσης εξαιρετικές εναλλακτικές λύσεις.
Αυτά τα τρόφιμα είναι γεμάτα με πρωτεΐνες και υγιή θρεπτικά συστατικά για να διατηρήσουν τους μυς σε φόρμα και να είναι έτοιμοι για προπόνηση.
Επιπλέον, φροντίστε να μοιράζετε ό, τι τρώτε. Το να έχετε έναν καλό μεταβολισμό προέρχεται από την κατανομή των γευμάτων. Προσπαθήστε να προγραμματίσετε να τρώτε έξι φορές την ημέρα και να ρυθμίζετε μικρότερες μερίδες, αντί να έχετε τρία μεγάλα γεύματα όλη την ημέρα. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης τον οργανισμό σας να αναπνέει πιο ομαλά όταν ασκείστε, αντί να πιέζετε και να διοχετεύετε αέρα. Αυτό συμβαίνει επειδή θα έχετε λιγότερη τροφή στο πεπτικό σας σύστημα, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότερη ενέργεια χρησιμοποιείται για την άσκησή σας.

3. Παρακολουθήστε τις θερμίδες και την πρόσληψη τροφής ανά ημέρα
Η παρακολούθηση του αριθμού των θερμίδων που τρώτε σε μια μέρα θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τη σωματική σας άσκηση. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι body builders έχουν τόσο μεγάλους μυς; Αυτό συμβαίνει επειδή σχεδιάζουν τα γεύματά τους και λαμβάνουν περισσότερες (υγιείς) θερμίδες από ένα μέσο άτομο. Από την άλλη πλευρά, η απώλεια βάρους και η προσπάθεια για σωματική διάπλαση θα απαιτήσει περισσότερη σωματική άσκηση από τις θερμίδες που καταναλώνετε.

4. Να κοιμάστε σωστά
Παρόλο που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε οκτώ ώρες δουλειές κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας, είναι σημαντικό να κοιμηθούμε αρκετά για να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες του σώματος.
Έξι έως οκτώ ώρες ύπνου θα κρατήσουν το σώμα σας δυνατό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά εάν τύχει να αισθανθείτε κουρασμένοι κατά την επιστροφή σας στο σπίτι από τη δουλειά, με κάθε τρόπο πάρτε έναν μικρό υπνάκο πριν ασκηθείτε. Θα πρέπει να κοιμηθείτε για μισή ώρα. Αυτό θα σας αποτρέψει από το να μένετε ξύπνιοι άργά το βράδυ.

5. Μείνετε ενεργοί
Ένα σημαντικό κλειδί για να είστε σε φόρμα είναι να θέσετε στόχους και να παραμένετε θετικοί. Εάν παραμείνετε θετικοί, θα είστε σε θέση να ωθήσετε τον εαυτό σας να αποκτήσετε το σώμα που πάντα θέλατε.

Επιμέλεια: Όλγα Φωτιάδου

https://www.active.com/
 

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new