COREfit.

Search Our Site

Push ups: 5 παραλλαγές για το σπίτι

Κάνε αυτή τη δοκιμασία για προχωρημένους: Προσπάθησε να ολοκληρώσεις και τις 60 επαναλήψεις στα push ups χωρίς διακοπή, σε λιγότερο από 90 δευτερόλεπτα. Μπορείς;

 Δεν ξέρεις τι να κάνεις σπίτι; Γύμνασε τρικεφάλους, στήθος, πλάτη, ώμους και λίγο πόδια και αύξησε τη δύναμή σου δοκιμάζοντας διαφορετικές παραλλαγές στα push ups για να προκαλέσεις τον εαυτό σου και το σώμα σου. Δοκίμασε αυτήν την προπόνηση που κάνει ο σταρ του αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL DeMarcus Ware, με 6 ασκήσεις push ups, με 10 επαναλήψεις για κάθε άσκηση δηλαδή 60 συνολικά επαναλήψεις. Μπορείς να την κάνεις σε 90 δευτερόλεπτα χωρίς διακοπή;
10 plate step ups

10 push ups δίσκο

10 lateral tap downs

10 lateral power ups

wefit

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new