COREfit.

Search Our Site

5 ιδέες για υγιεινό πρωινό!

Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Μάλιστα η συστηματική κατανάλωσή πρωινού έχει συσχετιστεί με πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, πνευματική διαύγεια, καλύτερη συγκέντρωση, μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας και χρόνιων νοσημάτων αλλά και καλύτερη απόδοση και διάθεση.

Το πρωινό γεύμα πρέπει να αποτελεί περίπου το 30% των ημερήσιων θερμίδων που καταναλώνουμε ημερησίως.

Η ενέργεια που προσλαμβάνουμε από το πρωινό πρέπει να προέρχεται από όλες τις ομάδες θρεπτικών συστατικών, όπως υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, «καλά» λιπαρά, αλλά και να είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Ιδέες για υγιεινό πρωινό
Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτο & κανέλα
Παξιμάδακια από χαρούπι, ταχίνι ολικής, μπανάνα, σπόρους Chia, κανέλα & γάλα χαμηλό σε λιπαρά
Τοστ με ψωμί πολύσπορο, τυρί, κοτόπουλο & 1-2 φρούτα εποχής με κανέλα
Ψωμί ολικής με αβοκάντο, αυγό βραστό & 1 ποτήρι φυσικό χυμό με κανέλα
Φρυγανιές ολικής με Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, Ξηροί Καρποί 1 χούφτα, Κανέλα & Κεφίρ 1 ποτήρι
Σημείωση: Η ποσότητα πρέπει να καθορίζεται με βάση τη συνολική ενεργειακή πρόσληψη και τις ανάγκες του κάθε ατόμου.

Extra Τip: Η παράλειψη του πρωινού είναι μια συνήθεια που δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη. Αν δεν καταναλώνετε καθόλου πρωινό, ξεκινήστε να τρώτε έστω μια μικρή ποσότητα, όπως 2 κρίθινα παξιμάδια με λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά, ώστε σταδιακά να υιοθετήσετε αυτήν τη συνήθεια.

Η επιλογή του πρωινού εξασφαλίζει συνεχή παροχή γλυκόζης στο αίμα, επάρκεια θρεπτικών συστατικών, καθώς και μείωση του τσιμπολογήματος κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στη σύσταση του πρωινού, ώστε να αποτελείται από τροφές με υψηλή θρεπτική αξία, καθώς και στην ποσότητα η οποία πρέπει να προσαρμόζεται με βάση της ημερήσιες ενεργειακές σας ανάγκες.

Πηγή: logodiatrofis

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new