COREfit.

Search Our Site

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Καθίστε σε στάση οκλαδόν κρατώντας μια μπάρα κοντά στα πόδια σας με τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.

Τα πέλματα στο άνοιγμα των ώμων, οι κνήμες ίσα που να αγγίζουν την μπάρα, η ράχη ευθεία, το στήθος προς τα έξω και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
Κοιτάξτε ευθεία, εισπνεύστε και ανασηκώστε το σώμα προς τα πάνω, κρατώντας το στήθος προς τα έξω.
Συνεχίστε μέχρι το σώμα να ανορθωθεί πλήρως και τα χέρια να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση. Μη ξεχνάτε να κρατάτε το στήθoς προς τα έξω.
Πάυση για 1 δευτ. Εκπνεύστε και χαμηλώστε ξανά το σώμα σας στην αρχική του θέση.
Επαναλάβετε.
Μην καμπουριάζετε κατά την αρχική θέση. Διατηρείτε πάντα μια φυσική καπύλη στην πλάτη σας.
Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, Μείζων γλουτιαίος
Δευτερεύουσα: Μηριαίος δικέφαλος, Μηριαίος τετρακέφαλος, Υποκάνθιος, Τραπεζοειδής
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

Πηγή

 

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new