COREfit.

Search Our Site

Ασκήσεις γλουτών από την bonnie rae

Στο βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram η γυμνάστρια Βonnie Rae από την Αυστραλία, δείχνει 6 ασκήσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε γυμνασμένους γλουτούς.

1- BB squats: 8-10 επαναλήψεις x 4 σετ
2- Hip thirsts: 10-12 επαναλήψεις x 4 σετ
3- KB RDLS: 12 επαναλήψεις x 4 σετ
4- KB sumo squats: 12 επαναλήψεις x 4 σετ
5- single leg curl: 10 κάθε πόδι x 4 σετ
6- DB Bulgarian split squat: 10 επαναλήψεις x 4 σετ

Πατήστε στο post το βελάκι στα δεξιά για να δείτε μια μια τις ασκήσεις.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Been a while since I posted a workout on here... so here’s a bit of my glutes & hammys session that you can incorporate Into your next lower body session 🍑🍑 - - 1️⃣- BB squats : 8-10 reps x 4 sets 2️⃣- hip thrusts : 10-12 reps x 4 sets 3️⃣- elevated KB RDLS : 12 reps x 4 sets 4️⃣- elevated KB sumo squats : 12 reps x 4 sets 5️⃣- single leg curl : 10 each leg x 4 sets 6️⃣- DB Bulgarian split squat : 10 reps x 4 sets - - - Like, save & tag a friend for your next session 💓 sorry about the quality insta turned it shit - - - #fitness #gym #workout #fit #fitnessmotivation #motivation #glutes #hamstringworkout #fitfam #health #training #personaltrainer #healthylifestyle #fitspo #fitnessgirl #exercise

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη bonnie-rae (@bonnieerae) στις

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new