COREfit.

Search Our Site

Οι 5 χειρότερες τροφές για όσους γυμνάζονται

Κάθε σώμα είναι διαφορετικό επομένως ανταποκρίνεται και με διαφορετικό τρόπο σε κάθε τροφή.

Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να κάνουν κραιπάλες και να μην πάθουν τίποτα και άλλοι να κολλημένοι σε μια αυστηρή διατροφική ρουτίνα: καστανό ρύζι και κοτόπουλο και να έχουν πρόβλημα κατά την προπόνηση. Υπάρχουν κακές τροφές; Αν ναι, δες ποιες είναι οι χειρότερες.

1 Τρώγε μόνον ό,τι σου ταιριάζει

Μην ακούς ό,τι σου λένε. Το ποια τροφή σου ταιριάζει γίνεται μόνον κατόπιν δοκιμής (και μια δοκιμή θα σε πείσει). Δοκίμασε και κράτησε αυτήν την τροφή που ταιριάζει στο σώμα σου και ανταποκρίνεται τέλεια. Ζήτα από οποιονδήποτε έμπειρο αθλητή ή αθλήτρια να σου πει ποια είναι τα χειρότερα τρόφιμα και θα έχει να σου διηγηθεί μια ιστορία για κάποια τροφή που δούλεψε γι΄αυτόν ή γι’ αυτήν. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αυτή η τροφή θα δουλέψει εξαιρετικά για σένα. 

 

2 Άσε κάτω τα ανθρακούχα

Δεδομένου ότι τα ανθρακούχα παραμένουν στο σύστημά σου περισσότερο από κάποια άλλα ροφήματα, επιλέγοντας ανθρακούχα προτού κάνεις προπόνηση θα μειώσεις την απόδοσή σου. 

 

3 Κάνε κράτει με τα γλυκά μετά την προπόνηση

Το ότι έτρεξες 10 χιλιόμετρα αυτό δεν σημαίνει ότι σου επιτρέπεται ως βραβείο ένα κρουασάν με σοκολάτα. Δεν είναι και πολύ καλή ιδέα για την αποκατάσταση ή για το βάρος σου. Οι τροφές αυτές προωθούν τη φλεγμονή στο σώμα αφού περιέχουν φλεγμονώδη συστατικά όπως είναι η λευκή ζάχαρη και το αλεύρι. 

 

4 Προσπέρασε το αθλητικό ποτό

Όταν είσαι σε κάποιον αγώνα πιθανότατα θα το βλέπεις στους πάγκους που περνάς. Προσπάθησε όμως να μην το χρησιμοποιείς στην καθημερινότητά σου. Η αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών είναι αναγκαία αλλά υπάρχουν και πολλά άλλα - όχι και τόσο καλά συστατικά - που πρέπει να εξετάσεις και σε αυτά τα μπουκάλια.

 

5 Ακολούθησε τον κανόνα “100 για μια 1” (για τους δρομείς)

Τίποτα δεν μπορεί να είναι πολύ δύσκολο για έναν δρομέα από τα προβλήματα του πεπτικού όταν τρέχει. Έτσι ακολούθησε αυτόν τον ασφαλή κανόνα: 100 θερμίδες για μια 1 ώρα, πριν το τρέξιμό σου. Δηλαδή μπορείς να φας 100 θερμίδες μία ώρα πριν το τρέξιμο. Δύο ώρες πριν από το τρέξιμο μπορείς να φας ένα σνακ με 200 θερμίδες.  

Πηγή: wefit

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new