COREfit.

Search Our Site

ΣΚΟΥΩΤ: Η απόλυτη άσκηση που "πειράζει" 250 μυς

Για όσους δεν το γνωρίζουν, η λέξη σκουώτ μεταφράζεται στα ελληνικά «βαθύ κάθισμα».

Το σκουώτ, λοιπόν, ήταν, είναι και θα είναι η πιο πλήρης και αποτελεσματική άσκηση στη μεταμόρφωση της σωματικής εικόνας. Είναι η άσκηση που θα σε βοηθήσει όχι μόνο να βάλεις «κρέας» (μυς) στα πόδια σου και στους γλουτούς, αλλά θα αλλάξει και όλη τη σωματική σου εικόνα.

 

Θέλεις μεγάλο και ανοικτό στήθος; Κάνε σκουώτ.
Θέλεις, φαρδιούς και γεμάτους ώμους; Κάνε σκουώτ.
Θέλεις δυνατούς κοιλιακούς και ραχιαίους; Κάνε σκουώτ.

 

Το σκουώτ είναι από μόνο του μια καταπληκτική και πλήρης άσκηση και αυτό είναι λογικό, καθώς στην εκτέλεση της συμμετέχουν περισσότεροι από 250 μυς!

 

Οι αρχάριοι θα πρέπει να αφιερώνετε όλο το χρόνο της προπόνησης σας γύρω από τις σύνθετες και πολυαρθρικές ασκήσεις.

 

Το σκουώτ θα πρέπει να γίνει η κύρια άσκηση σε κάθε προπονητικό πρόγραμμα. Όποιος από εσάς είναι πολύ αδύνατος (hard gainer) μπορεί να βασιστεί στο σκουώτ και δε θα χάσει.


Όπως λέει ο spartacus, μπορείς να προσθέσεις μέχρι και 30 – 40kg σωματικός βάρος μέσα σε 2 – 3 χρόνια, εάν είσαι μικρότερος από 25 χρόνων και, ειδικά, εάν ζυγίζεις λιγότερο από 70kg.

 

gadadgf.jpg

 

Για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα, πρέπει να ξεκινήσεις το σκουώτ με πιο ήπιες και προσιτές προασκήσεις, όπως: hindu squat, Chinese squat, Bulgarian squat, box squat, T- squat, Y – squat, prison squat.

 

Tελειοποίησε την τεχνική αυτών των ασκήσεων που εκτελούνται μόνο με το βάρος του σώματος σου, και, αφού πιάσεις το όριο των 50 συνεχόμενων επαναλήψεων σε κάθε άσκηση, ΜΟΝΟ τότε θα είσαι έτοιμος να εκτελέσεις το αυθεντικό σκουώτ με πρόσθετη αντίσταση (βάρη).

 

Σίγουρα στην αρχή θα το μισήσεις το σκουώτ (όλοι το μισούν). Στη συνέχεια, όμως, και αφού δεις τα αποτελέσματα, πίστεψε με, θα εθιστείς.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new