COREfit.

Search Our Site

12 ασκήσεις, 7 λεπτά, 1 πρόγραμμα βασισμένο στην επιστήμη

Αυτές οι 12 ασκήσεις χρειάζονται μόνον το βάρος του σώματός σου, μία καρέκλα και έναν τοίχο και μπορεί να συνδυάσουν μία προπόνηση υψηλής έντασης σε περίπου 7 λεπτά σταθερής ταλαιπωρίας. Το καλύτερο; Βασίζονται στην επιστήμη.

1 λεπτό άσκησης την ημέρα: Πού σε βοηθά;

Εάν είσαι της σχολής "ή μια ώρα άσκηση ή καθόλου" μάθε αυτό: πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι αν τρέχεις για 1 λεπτό την ημέρα θα ενισχύσεις τα οστά σου. Έτσι, εάν η έλλειψη χρόνου είναι η δικαιολογία σου για να μην κάνεις (καμία) προπόνηση, ετοιμάσου να φορέσεις τα αθλητικά σου παπούτσια. Ο χρόνος σου μετράει από τώρα!

6 ασκήσεις κοιλιακών χωρίς να σηκωθείς από τον καναπέ σου!

Είσαι φαν της σειράς Stranger things; Χρησιμοποίησε τον καναπέ σου για να σφίξεις τους κοιλιακούς σου! Οι σωστά γυμνασμένοι κοιλιακοί, σε συνδυασμό με δυνατούς ραχιαίους, βοηθούν στη διατήρηση της ορθής στάσης του σώματος και προστατεύουν από τυχόν ενοχλήσεις και τραυματισμούς στη μέση.

Είναι η μπύρα το νέο ρόφημα αποκατάστασης μετά την προπόνηση;  Τι λένε οι έρευνες;

Για την ακρίβεια, μια μπύρα με ποσοστό αλκοόλ έως και 4% είναι ένα καλό ρόφημα αποκατάστασης, αφού περιέχει ηλεκτρολύτες και υδατάνθρακες, ενώ επιταχύνει τη μυϊκή αποκατάσταση.

Fit Motivation #39

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

Fit Motivation #38

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

Θες να κάψεις λίπος; Ενίσχυσε τα επίπεδα των ορμονών σου με φυσικούς τρόπους

Υπάρχουν 8 ορμόνες που συνδέονται με το μεταβολισμό, την καύση λίπους και το χτίσιμο των μυών. Δες πώς μπορείς να ενισχύσεις τα επίπεδα των ορμονών σου με φυσικούς τρόπους και να κάψεις λίπος, να αδυνατίσεις και να αποκτήσεις την πολυπόθητη μυϊκή μάζα.

Fit Motivation #37

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

Αποκατάσταση αθλητικών τραυματισμών: 8 τροφές που θα βοηθήσουν

Το παράκανες ή δεν έκανες καλή προθέρμανση; Το αποτέλεσμα ένα και το αυτό, τραυματίστηκες κατά τη διάρκεια της άσκησης. Εκτός από τις φυσικοθεραπείες αλλά και τη φαρμακευτική αγωγή που πιθανότητα να λάβεις εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις βάση και στη διατροφή σου. Αυτές είναι οι 8 τροφές που θα βοηθήσουν στην αποκατάσταση αθλητικών τραυματισμών, πρόσθεσέ τες και σιδερένιος!

Κοιλιά πλάκα με 5 λεπτο προγραμματάκι με σανίδες

Πρόσθεσε αυτό το προγραμματάκι στην προπόνησή σου και φτιάξε κοιλιά πλάκα με μερικές εναλλαγές σανίδας.

Τι κάνεις λάθος και δεν αδυνατίζεις; Δες τι λέει η ειδικός

Ίσως να μην κάνεις τίποτα λάθος, ή για την ακρίβεια να μην κάνεις τίποτα. Τελεία. Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές απλώς δεν γυμναζόμαστε ή δεν τρεφόμαστε σωστά. Αλλά ακόμη και αν τρως υγιεινά τρόφιμα, υπάρχει η πιθανότητα να τρως πάρα πολλά από αυτά (ναι, αυτό μπορεί να συμβεί). Η Φίλια Μητρομάρα από το wefit ρώτησε την κλινική διαιτολόγο - διατροφολόγο Shirley Patterson να μας πει τι κάνεις λάθος και δεν αδυνατίζεις και πως αυτά τα 5 συνηθισμένα λάθη σου προσθέτουν κιλά, χωρίς να το καταλαβαίνεις.

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new